Celostni svetovalni pristop za odrasle v izobraževanju
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.14.1-2.68-75Ključne besede:
odrasli, izobraževanje, svetovanjePovzetek
Ponovna vključitev v študijski proces zahteva od odraslih, ki so vključeni v izredni študij, spretno usklajevanje študijskih obveznosti z delovnimi in družinskimi obveznostmi. Raziskovalci ugotavljajo, da je ključni dejavnik uspešnega prilagajanja na novo vlogo študenta prevzemanje odgovornosti za integriranje študija v svoje socialno okolje. Pri tem pa odrasli v procesu izobraževanja pogosto potrebujejo pomoč v obliki svetovanja. V prispevku je predstavljen model celostnega svetovanja, ki ga izvajamo na Visoki poslovni šoli Doba Maribor in vključuje svetovanje za učinkovit študij, psihološko, karierno in finančno svetovanje. Ponujene svetovalne aktivnosti študentom omogočajo podporo pri spoprijemanju na ključnih življenjskih področjih, s čimer želimo prispevati k njihovemu zadovoljstvu in študijski uspešnosti.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2008
Številka
Rubrika
Za boljšo prakso
Kako citirati
Celostni svetovalni pristop za odrasle v izobraževanju. (2008). Andragoška Spoznanja, 14(1-2), 68-75. https://doi.org/10.4312/as.14.1-2.68-75