Celostni svetovalni pristop za odrasle v izobraževanju

Avtorji

  • Katja Košir

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.14.1-2.68-75

Ključne besede:

odrasli, izobraževanje, svetovanje

Povzetek

Ponovna vključitev v študijski proces zahteva od odraslih, ki so vključeni v izredni študij,  spretno usklajevanje študijskih obveznosti z delovnimi in družinskimi obveznostmi. Raziskovalci ugotavljajo, da je ključni dejavnik uspešnega prilagajanja na novo vlogo študenta prevzemanje odgovornosti za integriranje študija v svoje socialno okolje. Pri tem pa odrasli v procesu izobraževanja pogosto potrebujejo pomoč v obliki svetovanja. V prispevku je predstavljen model celostnega svetovanja, ki ga izvajamo na Visoki poslovni šoli Doba Maribor in vključuje  svetovanje za učinkovit študij, psihološko, karierno in finančno svetovanje. Ponujene svetovalne aktivnosti študentom omogočajo podporo pri spoprijemanju na ključnih življenjskih področjih, s čimer želimo  prispevati  k njihovemu zadovoljstvu in študijski uspešnosti.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2008

Številka

Rubrika

Za boljšo prakso

Kako citirati

Celostni svetovalni pristop za odrasle v izobraževanju. (2008). Andragoška Spoznanja, 14(1-2), 68-75. https://doi.org/10.4312/as.14.1-2.68-75

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)