Vloga univerz in učiteljev pri razvijanju in uresničevanju ciljev trajnostnega razvoja
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.25.3.47-60Ključne besede:
učitelji, internacionalizacija, cilji trajnostnega razvoja, razvoj politik, univerzePovzetek
Univerze in druge visokošolske ustanove naj bi imele družbeno poslanstvo, da prispevajo k skupnemu dobremu v družbi, tako lokalno kot globalno. Zaradi globalnih sprememb v visokem šolstvu te ustanove razvijajo različne politike, na primer internacionalizacije in trajnostnega razvoja. Pomembno vlogo opravljajo pri zastavljanju ciljev trajnostnega razvoja in pri doseganju teh ciljev prek poučevanja, raziskav in drugih storitev. Učinkovita realizacija praks trajnostnega razvoja je odvisna od učiteljev, ki so neposredno vpeti v ustvarjanje vezi med študenti in skupnostjo. Vendar pa učitelji niso vedno vključeni v razvijanje politik, kar vpliva na njihovo zmožnost doseganja ciljev. Raziskava škotskega visokega šolstva proučuje, kako učitelji dojemajo internacionalizacijo visokega šolstva, kako je ta koncept zastavljen in realiziran na njihovih univerzah in koliko – če sploh – učitelji sodelujejo pri oblikovanju politik. Članek zagovarja tezo, da imajo učitelji, posebej v visokem šolstvu, zmožnosti, ki so pri razvijanju ciljev trajnostnega razvoja spregledane.
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Kako citirati
Številka
Rubrike
Licenca
Avtorske pravice (c) 2019 Jayakumar Chinnasamy, Jeannie Daniels

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.