Preveč večerov. Učenje demokracije na podlagi participativnega proračunskega postopka
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.25.3.93-106Ključne besede:
izobraževanje odraslih, državljanstvo, skupnosti, demokracija, participatorna raziskavaPovzetek
V članku se ukvarjam z izkušnjami, ki povezujejo izobraževanje odraslih z državljanstvom in participacijo. Državljanstvo je zame povezano s socialno pravičnostjo in družbeno vključenostjo. Predlagam, da je ključni element državljanstva sodelovanje pri javnih vprašanjih, povezanih z življenjem v skupnostih, z namenom ustvarjanja egalitarnih odnosov med ljudmi. V članku obravnavam participacijo v povezavi s specifično izkušnjo: eksperimentom participatornega proračuna v mestu Sevilja med letoma 2003 in 2007. Prek participatorne raziskave in oblikovanih učnih gradiv raziskujem specifične izkušnje znotraj izobraževanja odraslih. Na koncu se ukvarjam s posledicami, ki jih te izkušnje imajo za emancipatorno izobraževanje odraslih, katerega cilj je poučevanje in učenje demokracije.
Metrike
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2019 Emilio Lucio-Villegas

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.