Preveč večerov. Učenje demokracije na podlagi participativnega proračunskega postopka

Avtorji

  • Emilio Lucio-Villegas University of Seville. Faculty of Education

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.25.3.93-106

Ključne besede:

izobraževanje odraslih, državljanstvo, skupnosti, demokracija, participatorna raziskava

Povzetek

V članku se ukvarjam z izkušnjami, ki povezujejo izobraževanje odraslih z državljanstvom in participacijo. Državljanstvo je zame povezano s socialno pravičnostjo in družbeno vključenostjo. Predlagam, da je ključni element državljanstva sodelovanje pri javnih vprašanjih, povezanih z življenjem v skupnostih, z namenom ustvarjanja egalitarnih odnosov med ljudmi. V članku obravnavam participacijo v povezavi s specifično izkušnjo: eksperimentom participatornega proračuna v mestu Sevilja med letoma 2003 in 2007. Prek participatorne raziskave in oblikovanih učnih gradiv raziskujem specifične izkušnje znotraj izobraževanja odraslih. Na koncu se ukvarjam s posledicami, ki jih te izkušnje imajo za emancipatorno izobraževanje odraslih, katerega cilj je poučevanje in učenje demokracije.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

8. 10. 2019

Kako citirati

Lucio-Villegas, E. (2019). Preveč večerov. Učenje demokracije na podlagi participativnega proračunskega postopka. Andragoška Spoznanja, 25(3), 93-106. https://doi.org/10.4312/as.25.3.93-106