Izobraževanje odraslih – najbolj dinamičen naboj teorije vzgoje in izobraževanja - dr. Franc Pediček (1922-2008)
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.14.1-2.98-10Ključne besede:
Pediček, andragogika, pedagogika, vzgoja in izobraževanjePovzetek
Prispevek obravnava znanstveno pot enega najvplivnejših slovenskih pedagogov in andragogov, ki je ponudil klasifikacijsko opredelitev pedagogike in andragogike kot znanstvenih ved ter njuno vrednost znotraj sistema vzgoje in izobraževanja »izenačil«. Še več, izobraževanje odraslih je videl kot »dejavnik ocelotenja sistema vzgoje in izobraževanja«. Avtor ugotavlja, da je bil dr. Pediček eden izmed prvih, ki je uvidel (naraščajoči) pomen andragogike za sodobno družbo s teoremom permanentnega izobraževanja in tako anticipiral pojem vseživljenjskost učenja.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
01.12.2008
Kako citirati
Jelenc, Z. (2008). Izobraževanje odraslih – najbolj dinamičen naboj teorije vzgoje in izobraževanja - dr. Franc Pediček (1922-2008). Andragoška Spoznanja, 14(1-2), 98–10. https://doi.org/10.4312/as.14.1-2.98-10
Številka
Rubrike
Za boljšo prakso