Izobraževanje odraslih – najbolj dinamičen naboj teorije vzgoje in izobraževanja - dr. Franc Pediček (1922-2008)

Avtorji

  • Zoran Jelenc

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.14.1-2.98-10

Ključne besede:

Pediček, andragogika, pedagogika, vzgoja in izobraževanje

Povzetek

Prispevek obravnava znanstveno pot enega najvplivnejših slovenskih pedagogov in andragogov, ki je ponudil klasifikacijsko opredelitev pedagogike in andragogike kot znanstvenih ved ter njuno vrednost znotraj sistema vzgoje in izobraževanja »izenačil«. Še več, izobraževanje odraslih je videl kot »dejavnik ocelotenja sistema vzgoje in izobraževanja«. Avtor ugotavlja, da je bil dr. Pediček eden izmed prvih, ki je uvidel (naraščajoči) pomen andragogike za sodobno družbo s teoremom permanentnega izobraževanja in tako anticipiral pojem vseživljenjskost učenja.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2008

Številka

Rubrika

Za boljšo prakso

Kako citirati

Izobraževanje odraslih – najbolj dinamičen naboj teorije vzgoje in izobraževanja - dr. Franc Pediček (1922-2008). (2008). Andragoška Spoznanja, 14(1-2), 98-10. https://doi.org/10.4312/as.14.1-2.98-10