Izobraževanje odraslih – najbolj dinamičen naboj teorije vzgoje in izobraževanja - dr. Franc Pediček (1922-2008)

Avtorji

  • Zoran Jelenc

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.14.1-2.98-10

Ključne besede:

Pediček, andragogika, pedagogika, vzgoja in izobraževanje

Povzetek

Prispevek obravnava znanstveno pot enega najvplivnejših slovenskih pedagogov in andragogov, ki je ponudil klasifikacijsko opredelitev pedagogike in andragogike kot znanstvenih ved ter njuno vrednost znotraj sistema vzgoje in izobraževanja »izenačil«. Še več, izobraževanje odraslih je videl kot »dejavnik ocelotenja sistema vzgoje in izobraževanja«. Avtor ugotavlja, da je bil dr. Pediček eden izmed prvih, ki je uvidel (naraščajoči) pomen andragogike za sodobno družbo s teoremom permanentnega izobraževanja in tako anticipiral pojem vseživljenjskost učenja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2008

Kako citirati

Jelenc, Z. (2008). Izobraževanje odraslih – najbolj dinamičen naboj teorije vzgoje in izobraževanja - dr. Franc Pediček (1922-2008). Andragoška Spoznanja, 14(1-2), 98–10. https://doi.org/10.4312/as.14.1-2.98-10

Številka

Rubrike

Za boljšo prakso