Izobraževanje 2030 in izobraževanje odraslih: globalne perspektive in lokalne skupnosti – mostovi ali vrzeli?

Avtorji

  • Rob Evans

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.25.3.3-21

Ključne besede:

Sustainable Development Goals, Agenda 2030

Povzetek

Ta tematska številka Andragoških spoznanj izhaja iz 10. konference raziskovalne mreže ESREA Med globalnim in lokalnim – Izobraževanje odraslih in skupnosti (Between Global and Local: Adult Learning and Communities, BGL-ALC), ki je potekala v Opatiji na Hrvaškem med 7. in 10. junijem 2018 v organizaciji Ustanove za izobraževanje odraslih DANTE. Ta institucija je močno vpeta v lokalne in regionalne izobraževalne mreže ter dejavna na evropski ravni v številnih projektih EU in v različnih oblikah sodelovanja. Organizatorji konference so skupaj s koordinatorji raziskovalne mreže BGL-ALC za naslov srečanja izbrali Izobraževanje 2030 in izobraževanje odraslih: Globalne perspektive in lokalne skupnosti – mostovi ali vrzeli? Agende, prakse in raziskave.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Literatura

Evans, R., Kurantowicz, E., & Lucio-Villegas, E. (Eds.) (2016). Researching & Transforming Adult Learning & Communities. The Local-Global Context. Rotterdam: Sense. DOI: https://doi.org/10.1007/978-94-6300-358-2

Objavljeno

8. 10. 2019 — posodobljeno 10. 12. 2021

Kako citirati

Evans, R. (2021). Izobraževanje 2030 in izobraževanje odraslih: globalne perspektive in lokalne skupnosti – mostovi ali vrzeli?. Andragoška Spoznanja, 25(3), 3-21. https://doi.org/10.4312/as.25.3.3-21