Izobraževanje 2030 in izobraževanje odraslih: globalne perspektive in lokalne skupnosti – mostovi ali vrzeli?
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.25.3.3-21Ključne besede:
Sustainable Development Goals, Agenda 2030Povzetek
Ta tematska številka Andragoških spoznanj izhaja iz 10. konference raziskovalne mreže ESREA Med globalnim in lokalnim – Izobraževanje odraslih in skupnosti (Between Global and Local: Adult Learning and Communities, BGL-ALC), ki je potekala v Opatiji na Hrvaškem med 7. in 10. junijem 2018 v organizaciji Ustanove za izobraževanje odraslih DANTE. Ta institucija je močno vpeta v lokalne in regionalne izobraževalne mreže ter dejavna na evropski ravni v številnih projektih EU in v različnih oblikah sodelovanja. Organizatorji konference so skupaj s koordinatorji raziskovalne mreže BGL-ALC za naslov srečanja izbrali Izobraževanje 2030 in izobraževanje odraslih: Globalne perspektive in lokalne skupnosti – mostovi ali vrzeli? Agende, prakse in raziskave.
Metrike
Prenosi
Literatura
Evans, R., Kurantowicz, E., & Lucio-Villegas, E. (Eds.) (2016). Researching & Transforming Adult Learning & Communities. The Local-Global Context. Rotterdam: Sense. DOI: https://doi.org/10.1007/978-94-6300-358-2
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2019 Rob Evans
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.