Sedanjost in prihodnost visokošolskega izobraževanja
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.26.2.3-13Ključne besede:
visokošolska didaktika, univerze, Slovenija, INOVUPPovzetek
Tokratna številka Andragoških spoznanj je nastala kot rezultat projekta Inovativno učenje in poučevanje v visokem šolstvu (INOVUP), ki se izvaja na vseh treh javnih slovenskih univerzah: Univerzi v Ljubljani, Univerzi v Mariboru in Univerzi na Primorskem. Poleg teh treh institucij, ki zajemajo večino slovenskega visokošolskega prostora, v konzorciju sodeluje tudi Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu. Osrednji namen projekta INOVUP (www.inovup.si), ki ga financira ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport prek sredstev Evropskega socialnega sklada (ESS), je preveriti in »prevetriti« visokošolsko didaktiko na slovenskih univerzah. V projektu ne želimo zgolj analizirati stanja na tem področju, temveč prek različnih usposabljanj spodbuditi refleksijo visokošolskih učiteljev o lastni praksi in jih usposobiti za vpeljavo novih pristopov v poučevanje.
Prenosi
Literatura
Aoun, J. E. (2017). Robot-proof: Higher education in the age of artificial intelligence. Cambridge: MIT Press. DOI: https://doi.org/10.7551/mitpress/11456.001.0001
Chen, C.-H. in Yang, Y.-C. (2019). Revisiting the effects of project-based learning on students’ academic achievement: A meta-analysis investigating moderators. Educational Research Review, 26, 71–81. DOI: https://doi.org/10.1016/j.edurev.2018.11.001
Cornelius-White, J. (2007). Learner-centered teacher-student relationships are effective: A meta-analysis. Review of Educational Research, 77(1), 113–143. DOI: https://doi.org/10.3102/003465430298563
Deslauriers, L., Schelew, E. in Wieman, C. (2011). Improved Learning in a Large-Enrollment Physics Class. Science, 332(6031), 862–864. DOI: https://doi.org/10.1126/science.1201783
Klapper, P. (1950). Problems in College Teaching. Bulletin of the American Association of University Professors, 36(1), 53–63. DOI: https://doi.org/10.2307/40220224
Krumboltz, J. D. in Farquhar, W. W. (1957). The effect of three teaching methods on achievement and motivational and outcomes in a how-to-study course. Psychological Monographs: General and Applied, 71(14), 1–26. DOI: https://doi.org/10.1037/h0093773
Marentič Požarnik, B. (1978). Prispevek k visokošolski didaktiki. Ljubljana: Državna založba Slovenije.
Martin, E., Prosser, M., Trigwell, K., Ramsden, P. in Benjamin, J. (2000). What university teachers teach and how they teach it. Instructional Science, 28(5), 387–412. DOI: https://doi.org/10.1023/A:1026559912774
McKeachie, W. J. (1980). Learning, Cognition, and College Teaching. San Francisco: Jossey-Bass Publishers.
Schmidt, H. G., van der Molen, H. T., te Winkel, W. W. R. in Wijnen, W. H. F. W. (2009). Constructivist, problem-based learning does work: A meta-analysis of curricular comparisons involving a single medical school. Educational Psychologist, 44(4), 227–249. DOI: https://doi.org/10.1080/00461520903213592
Schmidt, V. (1972). Visokošolska didaktika. Ljubljana: Državna založba Slovenije.
Webb, C. in Baird, J. H. (1968). Learning Differences Resulting from Teacher- and Student-Centered Teaching Methods. The Journal of Higher Education, 39(8), 456–460. DOI: https://doi.org/10.2307/1979932
Prenosi
Objavljeno
Kako citirati
Številka
Rubrike
Licenca
Avtorske pravice (c) 2020 Marko Radovan

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.