Pripravljenost za izobraževanje v odraslosti se ustvarja v šoli

Avtorji

  • Sabina Jelenc Krašovec Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.14.3-4.50-61

Ključne besede:

vseživljenjsko učenje, šola, šolska knjižnica

Povzetek

Prispevek opisuje izhodiščne podlage in zamisli, ki so sooblikovale nastanek in pomen pojma vseživljenjskost učenja in izobraževanja ter ga umešča v današnji čas in v okvir začetnega izobraževanja. Išče odgovore na vprašanja: kakšne spremembe predpostavlja koncept v fazi začetnega izobraževanja in kako naj se udejanja pri izobraževanju otrok in mladine; ali ima realne možnosti, da pomembno spremeni tradicionalno zasnovano izobraževanje, kakršnega poznamo v šoli; kako se posledično spreminja vloga učitelja, knjižničarja in drugih pomembnih subjektov v procesih učenja in poučevanja otrok in mladostnikov; kako se z uveljavljanjem koncepta vseživljenjskosti učenja in izobraževanja spreminjajo možnosti otrok in mladine za uspešnost tako pri začetnem kot tudi pri nadaljevalnem izobraževanju in učenju?

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2008

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Pripravljenost za izobraževanje v odraslosti se ustvarja v šoli. (2008). Andragoška Spoznanja, 14(3-4), 50-61. https://doi.org/10.4312/as.14.3-4.50-61

Podobni članki

1-10 od 317

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.