Nova paradigma medgeneracijskega učenja

Avtorji

  • Sonja Kump Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.14.3-4.62-74

Ključne besede:

socialno učenje, skupnost, socialni kapital, mladi, starejši

Povzetek

Prispevek obravnava teoretična izhodišča, ki medgeneracijsko učenje povezujejo s koncepti kot so socialno učenje, socialni kapital in učenje v skupnosti. Pri tem avtorica opozori na potrebno previdnost, ko te koncepte medsebojno povezujemo. V nadaljevanju predstavi nastanek in razvoj medgeneracijskega učenja v izbranih državah ter primerjalno analizira glavne poteze učenja med različnimi starostnimi skupinami, zlasti mlajših in starejših. Posebej opiše stanje na področju medgeneracijskega učenja v Sloveniji. V zaključku poda nekaj razmislekov za uspešno implementacijo programov medgeneracijskega učenja in za nadaljnje delo strokovnjakov, politikov in praktikov, ki naj bi v Sloveniji pripomogli k razširjanju medgeneracijskega učenja.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2008

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Kump, S. (2008). Nova paradigma medgeneracijskega učenja. Andragoška Spoznanja, 14(3-4), 62-74. https://doi.org/10.4312/as.14.3-4.62-74

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 3 > >>