Nova paradigma medgeneracijskega učenja

Avtorji

  • Sonja Kump Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.14.3-4.62-74

Ključne besede:

socialno učenje, skupnost, socialni kapital, mladi, starejši

Povzetek

Prispevek obravnava teoretična izhodišča, ki medgeneracijsko učenje povezujejo s koncepti kot so socialno učenje, socialni kapital in učenje v skupnosti. Pri tem avtorica opozori na potrebno previdnost, ko te koncepte medsebojno povezujemo. V nadaljevanju predstavi nastanek in razvoj medgeneracijskega učenja v izbranih državah ter primerjalno analizira glavne poteze učenja med različnimi starostnimi skupinami, zlasti mlajših in starejših. Posebej opiše stanje na področju medgeneracijskega učenja v Sloveniji. V zaključku poda nekaj razmislekov za uspešno implementacijo programov medgeneracijskega učenja in za nadaljnje delo strokovnjakov, politikov in praktikov, ki naj bi v Sloveniji pripomogli k razširjanju medgeneracijskega učenja.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2008

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Nova paradigma medgeneracijskega učenja. (2008). Andragoška Spoznanja, 14(3-4), 62-74. https://doi.org/10.4312/as.14.3-4.62-74

Podobni članki

1-10 od 336

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.