Kdaj se postavljajo temelji vseživljenjskemu izobraževanju

Avtorji

  • Ana Krajnc Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.13.1.10-17

Ključne besede:

vseživljenjsko izobraževanje, družinska vzgoja, permisivna vzgoja, represivna vzgoja, demokracija

Povzetek

Avtorica v prispevku dokazuje, da se osnove za vseživljenjsko izobraževanje oblikujejo že v družinski vzgoji in vrtcu. Rezultati raziskave o načinu življenja v družinah dijakov gimnazij in družinah dijakov poklicne šole so pokazali velike razlike pri enih in drugih. To dejstvo avtorico napeljuje k sklepu, da lahko s poznavanjem družinskih razmer, navad in vrednot dokaj zanesljivo napovemo otrokovo napredovanje in izobraževanje. Svojo tezo podpre tudi z raziskavo o tem, kje so se lahko ljudje učili demokracije. Ugotavlja, da je vrtec najbolj demokratična in odprta ustanova. In zato, pravi avtorica, se moramo zavedati, da se temelji vseživljenjskemu izobraževanju postavljajo že v vrtcu in družini.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2007

Kako citirati

Krajnc, A. (2007). Kdaj se postavljajo temelji vseživljenjskemu izobraževanju. Andragoška Spoznanja, 13(1), 10–17. https://doi.org/10.4312/as.13.1.10-17

Številka

Rubrike

Znanstveni prispevki