Samoevalvacija kakovosti izobraževanja odraslih – 1. del

Avtorji

  • Tanja Možina Andragoški center Slovenije
  • Sonja Klemenčič Andragoški center Slovenije

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.13.1.18-30

Ključne besede:

kakovost, izobraževanje odraslih, metoda

Povzetek

Članek je prvi v vrsti prispevkov o vprašanjih kakovosti izobraževanja odraslih in modelu POKI (Ponudimo odraslim kakovostno izobraÏevanje), ki ga je  razvil  Andragoški  center Slovenije in se v praksi uporablja od leta 2001. Model kot temeljno metodo za presojanje kakovosti opredeljuje samoevalvacijo, izhaja pa iz načel celostnega obvladovanja kakovosti (Total quality management – TQM). V omrežju tistih, ki izobražujejo odrasle, se je model precej uveljavil. Petletno obdobje uporabe modela je čas, da se opravi temeljitejši razmislek o modelu in njegovih učinkih. V prvem prispevku so tako predstavljena izhodišča, ki so usmerjala nastanek modela POKI, njegove temeljne konceptualne značilnosti in proces uporabe modela v izobraževalni organizaciji.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2007

Kako citirati

Možina, T., & Klemenčič, S. (2007). Samoevalvacija kakovosti izobraževanja odraslih – 1. del. Andragoška Spoznanja, 13(1), 18–30. https://doi.org/10.4312/as.13.1.18-30

Številka

Rubrike

Znanstveni prispevki