Znanje kot strateški element konkurenčne prednosti - primer Krke
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.13.1.73-81Ključne besede:
globalizacija, znanje, izobraževanje, razvoj kadrovPovzetek
Poslovna uspešnost je najtesneje poveza z znanjem. Krka, tovarna zdravil, d.d., Novo mesto, je od začetka delovanja svojo razvojno in raziskovalno ter tržno uspešnost povezala z znanjem kot strateško usmeritvijo in konkurenčno prednostjo. V sodelovanju z znanstvenimi in raziskovalnimi ustanovami je z načrtnim izobraževanjem in usposabljanjem zagotovila kritično maso znanja, ki ji zagotavlja poslovno uspešnost na globalnem trgu.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
01.12.2007
Kako citirati
Dular, B. (2007). Znanje kot strateški element konkurenčne prednosti - primer Krke. Andragoška Spoznanja, 13(1), 73–81. https://doi.org/10.4312/as.13.1.73-81
Številka
Rubrike
Za boljšo prakso