Znanje kot strateški element konkurenčne prednosti - primer Krke

Avtorji

  • Boris Dular Krka d.d.

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.13.1.73-81

Ključne besede:

globalizacija, znanje, izobraževanje, razvoj kadrov

Povzetek

Poslovna uspešnost je najtesneje poveza z znanjem. Krka, tovarna zdravil, d.d., Novo mesto, je od začetka delovanja svojo razvojno in raziskovalno ter tržno uspešnost povezala z znanjem kot strateško usmeritvijo in konkurenčno prednostjo. V sodelovanju z znanstvenimi in raziskovalnimi ustanovami je z načrtnim izobraževanjem in usposabljanjem zagotovila kritično maso znanja, ki ji zagotavlja poslovno uspešnost na globalnem trgu.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2007

Kako citirati

Dular, B. (2007). Znanje kot strateški element konkurenčne prednosti - primer Krke. Andragoška Spoznanja, 13(1), 73–81. https://doi.org/10.4312/as.13.1.73-81

Številka

Rubrike

Za boljšo prakso