Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Zadnja številka
Predobjave
Arhiv
O nas
O reviji
Uredniški odbor
Prispevki
Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
Izjava o zasebnosti
Politika odprtega dostopa
Kontakt
Obvestila
Indeksiranje
Išči
Ostale revije Založbe UL
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 19 Št. 3 (2013)
Letn. 19 Št. 3 (2013)
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.19.3
Objavljeno:
12. 10. 2013
Uvodnik
Zgodbe o ustvarjalnem učenju med utopijo in vsakdanjostjo
Nives Ličen
5-7
PDF
Znanstveni prispevki
Nevidni učinki programa PUM
Manuel Kuran
10-22
PDF
Izobraževalni vidiki človeškega zdravja v odraslosti
Anna Gaweł
23-31
PDF
Paradoksi narativne metode pri raziskovanju učenja in situ
Nives Ličen
32-45
PDF
Analiza koncepta rezilientnosti v kontekstu vzgoje in izobraževanja
Vanja Kiswarday
46-64
PDF
PDF (Angleščina)
Razvoj odnosa starejših odraslih do sodobne likovne umetnosti
Rajka Bračun Sova
65-77
PDF
Za boljšo prakso
Uspešnost mentorstva v izobraževanju starejših odraslih
Monika Govekar Okoliš, Renata Kranjčec
80-91
PDF
Program za mednarodno ocenjevanje kompetenc odraslih PIAAC
Jasmina Mirčeva
92-98
PDF
Intervju
Pogovor z mentorico Tatjano Bradeško, profesorico zgodovine
Dušana Findeisen
96-98
PDF
Knjižne novosti
Bogataj, Nevenka (ur.): Znamenja trajnosti. Ljubljana, Andragoški center Slovenije, 2013
Peter Skoberne
99-101
PDF
Jezik
English
Slovenščina
Oddaj nov prispevek
Oddaj nov prispevek
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Logotipi