Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Zadnja številka
Predobjave
Arhiv
O nas
O reviji
Uredniški odbor
Prispevki
Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
Izjava o zasebnosti
Politika odprtega dostopa
Kontakt
Obvestila
Indeksiranje
Išči
Ostale revije Založbe UL
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 29 Št. 2 (2023): Andragogika v Evropi: preteklost, sedanjost in prihodnje perspektive
Letn. 29 Št. 2 (2023): Andragogika v Evropi: preteklost, sedanjost in prihodnje perspektive
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.29.2
Objavljeno:
30. 10. 2023
Celotna številka
PDF (Angleščina)
Naslovnica/Cover (Angleščina)
Uvodnik
Andragogika v Evropi
Preteklost, sedanjost in prihodnje perspektive
Borut Mikulec, Monika Govekar Okoliš
3-18
PDF
PDF (Angleščina)
Tematski članki
V iskanju bistva andragogike – hermenevtično branje Grundtviga, Knowlesa, Lindemana in Savićevića
Anita Malinen, Arja Piirainen
19-37
PDF (Angleščina)
Pedagogika in andragogika v primerjavi – pojmovanja in perspektive
Svein Loeng
39-52
PDF (Angleščina)
Vzpostavljanje andragogike na Češkem
Martin Kopecký, Michal Šerák
53-67
PDF (Angleščina)
Razvoj in stanje andragogike na Slovaškem
Július Matulčík
69-85
PDF (Angleščina)
Pretekli in sodobni razvoj profesionalizacije učenja in izobraževanja odraslih na Madžarskem
Viktória Beszédes, Éva Farkas
87-105
PDF (Angleščina)
Potovanje iz preteklosti v sedanjost
Od študija do učnih izkušenj in profesionalne identitete v Estoniji
Larissa Jõgi
107-124
PDF (Angleščina)
Zakaj se študenti programov izobraževanja odraslih odločajo za sodelovanje pri poučevanju in učenju v mednarodnih okvirih
Monika Staab, Regina Egetenmeyer
125-141
PDF (Angleščina)
Profesionalni status izobraževalcev odraslih
Študija primera s Cipra v obdobju epidemije
Andri Piliri, Maria N. Gravani
143-161
PDF (Angleščina)
Jezik
English
Slovenščina
Oddaj nov prispevek
Oddaj nov prispevek
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Logotipi