Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Zadnja številka
Predobjave
Arhiv
O nas
O reviji
Uredniški odbor
Prispevki
Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
Izjava o zasebnosti
Politika odprtega dostopa
Kontakt
Obvestila
Indeksiranje
Išči
Ostale revije Založbe UL
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 30 Št. 1 (2024): Andragogika v Sloveniji in državah na območju nekdanje Jugoslavije: preteklost, sedanjost in prihodnje perspektive
Letn. 30 Št. 1 (2024): Andragogika v Sloveniji in državah na območju nekdanje Jugoslavije: preteklost, sedanjost in prihodnje perspektive
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.30.1
Objavljeno:
9. 04. 2024
Celotna številka
PDF (Angleščina)
Naslovnica/Cover (Angleščina)
Uvodnik
Andragogika v Sloveniji in državah na območju nekdanje Jugoslavije
Preteklost, sedanjost in prihodnje perspektive
Borut Mikulec, Monika Govekar Okoliš
3-17
PDF
PDF (Angleščina)
Eseja
Uvajanje in razvoj Andragogike na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani in v Sloveniji
Ana Krajnc
19-37
PDF
Pospeševalni in zaviralni dejavniki pri razvoju izobraževanja odraslih in andragogike v Sloveniji
Zoran Jelenc
39-51
PDF
Tematski članki
Razvoj izobraževanja odraslih in andragogike na Slovenskem
Monika Govekar Okoliš
53-83/85
PDF
PDF (Angleščina)
Andragogika – dinamična preteklost, sedanjost, polna izzivov, in negotova prihodnost
Primer Srbije
Katarina Popović, Violeta Orlović Lovren, Aleksandra Pejatović, Miomir Despotović
85-103
PDF (Angleščina)
Preizpraševanje predpostavk o vzpostavitvi andragoškega študijskega programa v Bosni in Hercegovini
Amina Isanović Hadžiomerović
105-124
PDF (Angleščina)
Profesionalizacija andragoškega kadra prek novega študijskega programa v Republiki Hrvaški
Lucija Tomac, Anita Zovko
125-137
PDF (Angleščina)
Učijo se, torej so
Prispevek Slovenske univerze za tretje življenjsko obdobje k procesu profesionalizacije izobraževanja starejših
Dušana Findeisen
139-149
PDF
Netematski članki
Pomisleki o Knowelsovi andragogiki kot teoriji učenja s psihološkega vidika
Ian Moll
151-170
PDF (Angleščina)
Poročila, odmevi, ocene
Pogovorimo se o nasilju
Monika Govekar Okoliš, Vesna Podgornik
171-176
PDF
Obravnava podnebnih sprememb v šolskem centru Celje
Iz neformalnega v formalno izobraževanje
Mateja Rajh Jager
177-185
PDF
Jezik
English
Slovenščina
Oddaj nov prispevek
Oddaj nov prispevek
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Logotipi