Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Zadnja številka
Predobjave
Arhiv
O nas
O reviji
Uredniški odbor
Prispevki
Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
Izjava o zasebnosti
Politika odprtega dostopa
Kontakt
Obvestila
Indeksiranje
Išči
Ostale revije Založbe UL
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 20 Št. 2 (2014)
Letn. 20 Št. 2 (2014)
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.20.2
Objavljeno:
12. 08. 2014
Uvodnik
Evropska nota v izobraževanju odraslih
Dejan Hozjan
3-5
PDF
Znanstveni prispevki
Vključenost in ovire pri izobraževanju odraslih v evropski uniji ob začetku gospodarske recesije
Dejan Hozjan, Nina Krmac
7-21
PDF
Refleksija o ključnih kompetencah pri vseživljenskem učenju: Strukturna analiza študijskih programov za učitelje v Republiki Hrvaški
Matilda Karamatić Brčić, Višnja Perin
23-40
PDF (Angleščina)
Motivacija delovno aktivnih starejših pri učenju tujih jezikov
Mateja Letnar, Klemen Širok
41-54
PDF
Primerjalna analiza korporativnih akademij v slovenskem gospodarstvu
Metod Šuligoj, Lucija Turčić
55-71
PDF
Najstvo in kajstvo - Človeški viri v Sloveniji danes, jutri in leta 2020
Peter Beltram
73-85
PDF
Pomen dejavnega in odgovornega državljana za razvoj politike
Anamarija Mežan
87-95
PDF
Centri medgeneracijskega učenja na ljudskih univerzah
Maja Radinovič Hajdič
97-102
PDF
Neformalno učenje oseb z nezgodno pridobljeno možgansko poškodbo: ko ti prometna nesreča spremeni življenje
Tomaž Klemenc
103-108
PDF
Poročila, odmevi, ocene
Izobraževalna podpora za migrante
Klara Kožar Rosulnik
109-110
PDF
Center za pedagoško izobraževanje Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani – »starosta« med ponudniki dopolnilnega izobraževanja
Urška Gruden, Mihaela Hojker, Luka Hrovat, Meta Lah
111-113
PDF
33. Poletna šola slovenskega jezika
Branka Gradišar, Tanja Jerman
115
PDF
Knjižne novosti
Možina, T. in Klemenčič, S.: Kazalniki kakovosti v izobraževanju odraslih (ACS, 2013)
Bernarda Mori Rudolf
117-118
PDF
Kelava, Polona (ur.): Neformalno učenje? Kaj pa je to? (Pedagoški inštitut, 2013)
Natalija Vrečer
119-120
PDF
Jezik
English
Slovenščina
Oddaj nov prispevek
Oddaj nov prispevek
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Logotipi