Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Andragoška spoznanja
Zadnja številka
Predobjave
Arhiv
O nas
O reviji
Uredniški odbor
Prispevki
Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
Izjava o zasebnosti
Politika odprtega dostopa
Kontakt
Obvestila
Indeksiranje
Išči
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 20 Št. 4 (2014)
Letn. 20 Št. 4 (2014)
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.20.4
Objavljeno:
06.01.2015
Uvodnik
Dvajset let refleksivne prakse
Nives Ličen
3-5
PDF
HTML
Intervju
Učenje najdemo povsod! Revija naj to odslikava! Intervju s prof. dr. Ano Krajnc ob 20-letnici revije Andragoška spoznanja
Polona Kelava
7-12
PDF
YouTube
HTML
Znanstveni prispevki
Dejavniki vključenosti aktivne populacije v programe formalnega in neformalnega izobraževanja
Jasmina Mirčeva, Marko Radovan
13-22
PDF
Reteoretizacija priznavanja neformalno in priložnostno pridobljenega znanja
Borut Mikulec
23-38
PDF
Vseživljenjsko učenje in zaposljivost – vloga neformalne izobrazbe
Višnja Perin, Matilda Karamatić Brčić
39-48
PDF (English)
Načrtovanje kariere invalidov – Želje in ovire
Valentina Brecelj, Gaj Vidmar, Eva Boštjančič
49-61
PDF
Psihoterapija kot možnost razvoja empatije v odraslosti
Barbara Simonič
63-76
PDF
Za boljšo prakso
Sociokulturna animacija v bolnišnici in pravica do kulture
Dušana Findeisen
77-83
PDF
Poročila, odmevi, ocene
Univerza za tretje življenjsko obdobje 30 let pozneje
Alijana Šantej
85-87
PDF
Knjižne novosti
Albert in Leonida Mrgole: Izštekani najstniki in starši, ki štekajo (Vezal, 2014)
Nives Ličen
89-90
PDF
Schmidt-Hertha, Jelenc Krašovec, & Formosa (ur.): Learning across generations in europe: Contemporary issues in older adult education (Sense, 2014)
Nives Ličen
91-92
PDF
Jezik
English
Slovenščina
Oddaj nov prispevek
Oddaj nov prispevek
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Logotipi