Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Andragoška spoznanja
  • Zadnja številka
  • Predobjave
  • Arhiv
  • O nas
    • O reviji
    • Uredniški odbor
    • Prispevki
    • Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
    • Izjava o zasebnosti
    • Politika odprtega dostopa
    • Kontakt
  • Obvestila
  • Indeksiranje
  • Išči
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 20 Št. 4 (2014)

Letn. 20 Št. 4 (2014)

					Poglej Letn. 20 Št. 4 (2014)
DOI: https://doi.org/10.4312/as.20.4
Objavljeno: 06.01.2015

Uvodnik

  • Dvajset let refleksivne prakse

    Nives Ličen
    3-5
    • PDF
    • HTML

Interview

  • Učenje najdemo povsod! Revija naj to odslikava! Intervju s prof. dr. Ano Krajnc ob 20-letnici revije Andragoška spoznanja

    Polona Kelava
    7-12
    • PDF
    • YouTube
    • HTML

Članki

  • Dejavniki vključenosti aktivne populacije v programe formalnega in neformalnega izobraževanja

    Jasmina Mirčeva, Marko Radovan
    13-22
    • PDF
  • Reteoretizacija priznavanja neformalno in priložnostno pridobljenega znanja

    Borut Mikulec
    23-38
    • PDF
  • Vseživljenjsko učenje in zaposljivost – vloga neformalne izobrazbe

    Višnja Perin, Matilda Karamatić Brčić
    39-48
    • PDF (English)
  • Načrtovanje kariere invalidov – Želje in ovire

    Valentina Brecelj, Gaj Vidmar, Eva Boštjančič
    49-61
    • PDF
  • Psihoterapija kot možnost razvoja empatije v odraslosti

    Barbara Simonič
    63-76
    • PDF

Za boljšo prakso

  • Sociokulturna animacija v bolnišnici in pravica do kulture

    Dušana Findeisen
    77-83
    • PDF

Poročila, odmevi, ocene

  • Univerza za tretje življenjsko obdobje 30 let pozneje

    Alijana Šantej
    85-87
    • PDF

Knjižne novosti

  • Albert in Leonida Mrgole: Izštekani najstniki in starši, ki štekajo (Vezal, 2014)

    Nives Ličen
    89-90
    • PDF
  • Schmidt-Hertha, Jelenc Krašovec, & Formosa (ur.): Learning across generations in europe: Contemporary issues in older adult education (Sense, 2014)

    Nives Ličen
    91-92
    • PDF

Jezik

  • English
  • Slovenščina

Oddaj nov prispevek

Oddaj nov prispevek

Informacije

  • Za bralce
  • Za avtorje
  • Za knjižničarje

AS na Twitterju

Tviti SAEL_AS

Logotipi

Open Access

DOAJ logo

ERIH PLUS

Sherpa Romeo

Založba Univerze v Ljubljani

ISSN (tiskana izdaja): 1318-5160
ISSN (spletna izdaja): 2350-4188

Več informacij o OJS/PKP izdajateljskem sistemu, platformi in delovnem procesu.