Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Zadnja številka
Predobjave
Arhiv
O nas
O reviji
Uredniški odbor
Prispevki
Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
Izjava o zasebnosti
Politika odprtega dostopa
Kontakt
Obvestila
Indeksiranje
Išči
Ostale revije Založbe UL
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 21 Št. 4 (2015)
Letn. 21 Št. 4 (2015)
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.21.4
Objavljeno:
30. 12. 2015
Uvodnik
Zaposljivost – izziv za izobraževanje
Polona Kelava
3-5
PDF
Znanstveni prispevki
Potrjevanje neformalnega izobraževanja in priložnostnega učenja z evropske perspektive – povezovanje postopkov potrjevanja z nacionalnim ogrodjem kvalifikacij
Borut Mikulec
7-19
PDF (Angleščina)
Razvoj neformalnega izobraževanja odraslih skozi zgodovino Zasavske ljudske univerze
Monika Govekar-Okoliš, Manja Fakin
21-35
PDF
Ocena medkulturnih kompetenc učiteljev poklicnih šol na Hrvaškem
Višnja Rajić, Tomislav Rajić
37-51
PDF (Angleščina)
Socioekonomski položaj samozaposlenih v kulturi: oris stanja v Sloveniji
Irena Ograjenšek, Lejla Perviz
53-67
PDF
Kritični pogled na upravljanje kulturne različnosti v delovnih okoljih v Sloveniji
Sara Brezigar
69-82
PDF (Angleščina)
Modularno usposabljanje kariernih svetovalcev – MUKS
Maruša Goršak
83-90
PDF
Poročila, odmevi, ocene
Kako izboljšati zavedanje starejših o tem, da so državljani Evrope? Brescia, 1.–8. oktober 2015
Dušana Findeisen
91-93
PDF
Vseživljenjskost učenja ter raziskovanje vzgoje in izobraževanja. Ob 50-letnici Pedagoškega inštituta
Zoran Jelenc
95-99
PDF
Knjižne novosti
Bogataj in Del Gobbo (ur.) (2015). Lifelong learning devices for sustainable local development. Gorizia, Comitato regionale dell‘Enfap del Friuli Venezia Giulia
Janko Muršak
101-103
PDF
Vojko Kavčič (2015). Umovadba za bistre možgane v poznih letih. Dob pri Domžalah, Miš
Tanja Šulak
105-106
PDF
Sandra Bohlinger, Ulrika Haake … (ur.) (2015). Working and learning in times of uncertainty. Rotterdam, Sense Publishers
Polona Kelava
107-109
PDF
Jezik
English
Slovenščina
Oddaj nov prispevek
Oddaj nov prispevek
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Logotipi