Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Zadnja številka
Predobjave
Arhiv
O nas
O reviji
Uredniški odbor
Prispevki
Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
Izjava o zasebnosti
Politika odprtega dostopa
Kontakt
Obvestila
Indeksiranje
Išči
Ostale revije Založbe UL
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 11 Št. 2 (2005)
Letn. 11 Št. 2 (2005)
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.11.2
Objavljeno:
1. 12. 2005
Uvodnik
IZOBRAžEVANJE Z ZABAVO Edutanement- nov izraz s strokovnih konferenc in iz novejše literature
Ana Krajnc
5-6
PDF
Znanost razkriva
Se odrasli lahko nehamo izobraževati? Vključevanje Slovencev v izobraževanje in primerjava z Evropo
Jadranka Tuš
8-18
PDF
Neformalno izobraževanje v mlajših odraslih - Teoretična in praktična načela neformalnega izobraževanja mlajših odraslih
Matej Cepin
19-36
PDF
Za premagovanje poklicne izgorelosti potrebujemo v izobraževanje - Osebni izobraževalni moduli za preprečevanje in zdravljenje izgorelosti (1. del)
Dušana Findeisen
37-51
PDF
Izobraževanje za čustveno ozaveščanje (starih) staršev
Alenka Rebar
52-62
PDF
Za boljšo prakso
Mnenje drugih potrebujemo zato, v da smo boljši. Študentsko ocenjevanje predavateljev višjih strokovnih šol
Vanda Rebolj
64-74
PDF
Upajmo si biti starši. Praktično delovanje dveh sol za starše
Andreja Jereb
75-87
PDF
Eksplicitno in tiho znanje v gostinstvu
Andrej Šuligoj
88-93
PDF
"Insights" pristop k v učnim stilom
Darja Zorko-Mencin
94-99
PDF
Poročila, odmevi, ocene
9. dnevi kadrovskih delavcev Slovenije. Povežimo strategije z ljudmi Portorož, 13.-15. april 2005
Danijela Brečko
100-101
PDF
Knjižne novosti
Sodobna vprašanja v motivacije in učenja odraslih
Dušana Findeisen
106-107
PDF
Teorije vzgoje in v izobraževanja odraslih (Julius Matulčik)
Tanja Šulak
108-109
PDF
Kompetence v kadrovski praksi (skupina avtorjev GV izobraževanje, 2005)
Marija Sonja Pezdirc
111-112
PDF
Jezik
English
Slovenščina
Oddaj nov prispevek
Oddaj nov prispevek
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Logotipi