Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Andragoška spoznanja
  • Zadnja številka
  • Predobjave
  • Arhiv
  • O nas
    • O reviji
    • Uredniški odbor
    • Prispevki
    • Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
    • Izjava o zasebnosti
    • Politika odprtega dostopa
    • Kontakt
  • Obvestila
  • Indeksiranje
  • Išči
  • Ostale revije Založbe UL
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 9 Št. 4 (2003)

Letn. 9 Št. 4 (2003)

DOI: https://doi.org/10.4312/as.9.4
Objavljeno: 1. 12. 2003

Uvodnik

  • Identiteta, spoštovanje samega sebe in učljivost

    Dušana Findeisen
    3-4
    • PDF

Znanost razkriva

  • Vloga samospoštovanja pri razvijanju izobraževalne poti

    Petra Stepišek
    6-17
    • PDF
  • Komunikacija in pisne spretnosti (2. del) - Spreminjajoče se zahteve pismenosti

    Polona Kelava
    18-28
    • PDF
  • Šola kot "pripravljalnica" za nadaljnje učenje. Odnos šole do vseživljenjskega učenja

    Maša Mlinarič
    29-34
    • PDF
  • Samopodoba študentov in učna uspešnost. Vloga samopodobe v teoriji permanentnega izobraževanja

    Janez Vogrinc
    35-42
    • PDF

Za boljšo prakso

  • Karierni vzorci v v globalni družbi

    Barbara Brečko
    44-52
    • PDF
  • Vodenje evidenc o procesu izobraževanja

    Nataša Kegelj Kovačič
    53-58
    • PDF

Poročila, odmevi, ocene

  • Prostovoljstvo kot način in v nadaljevanje življenja. Na rob pogovoru z Liz Burns, predsednico mednarodnega društva za prostovoljska prizadevanja (IAVE)

    Dušana Findeisen
    59-61
    • PDF

Intervju

  • "Najnevarnejša iluzija je, da v je izobraževanje kdajkoli v končano." Intervju z mag. Daniela Brečko

    Marija Vrhovnik
    62-64
    • PDF

Knjižne novosti

  • Andragoško svetovalno delo. Jelenc Krašovec, S., Jelenc, Z.. Ljubljana, Filozofska fakulteta, oddelek za pedagogiko in andragogiko, 2003.

    Tanja Šulak
    65-66
    • PDF

Jezik

  • English
  • Slovenščina

Oddaj nov prispevek

Oddaj nov prispevek

Informacije

  • Za bralce
  • Za avtorje
  • Za knjižničarje

Logotipi

Open Access

DOAJ logo

ERIH PLUS

Sherpa Romeo

Andragoška spoznanja

ZALOŽNIK:
Založba Univerze v Ljubljani
(University of Ljubljana Press)

ISSN (tiskana izdaja): 1318-5160
ISSN (spletna izdaja): 2350-4188

Več informacij o OJS/PKP izdajateljskem sistemu, platformi in delovnem procesu.