Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Zadnja številka
Predobjave
Arhiv
O nas
O reviji
Uredniški odbor
Prispevki
Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
Izjava o zasebnosti
Politika odprtega dostopa
Kontakt
Obvestila
Indeksiranje
Išči
Ostale revije Založbe UL
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 9 Št. 4 (2003)
Letn. 9 Št. 4 (2003)
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.9.4
Objavljeno:
1. 12. 2003
Uvodnik
Identiteta, spoštovanje samega sebe in učljivost
Dušana Findeisen
3-4
PDF
Znanost razkriva
Vloga samospoštovanja pri razvijanju izobraževalne poti
Petra Stepišek
6-17
PDF
Komunikacija in pisne spretnosti (2. del) - Spreminjajoče se zahteve pismenosti
Polona Kelava
18-28
PDF
Šola kot "pripravljalnica" za nadaljnje učenje. Odnos šole do vseživljenjskega učenja
Maša Mlinarič
29-34
PDF
Samopodoba študentov in učna uspešnost. Vloga samopodobe v teoriji permanentnega izobraževanja
Janez Vogrinc
35-42
PDF
Za boljšo prakso
Karierni vzorci v v globalni družbi
Barbara Brečko
44-52
PDF
Vodenje evidenc o procesu izobraževanja
Nataša Kegelj Kovačič
53-58
PDF
Poročila, odmevi, ocene
Prostovoljstvo kot način in v nadaljevanje življenja. Na rob pogovoru z Liz Burns, predsednico mednarodnega društva za prostovoljska prizadevanja (IAVE)
Dušana Findeisen
59-61
PDF
Intervju
"Najnevarnejša iluzija je, da v je izobraževanje kdajkoli v končano." Intervju z mag. Daniela Brečko
Marija Vrhovnik
62-64
PDF
Knjižne novosti
Andragoško svetovalno delo. Jelenc Krašovec, S., Jelenc, Z.. Ljubljana, Filozofska fakulteta, oddelek za pedagogiko in andragogiko, 2003.
Tanja Šulak
65-66
PDF
Jezik
English
Slovenščina
Oddaj nov prispevek
Oddaj nov prispevek
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Logotipi