Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Zadnja številka
Predobjave
Arhiv
O nas
O reviji
Uredniški odbor
Prispevki
Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
Izjava o zasebnosti
Politika odprtega dostopa
Kontakt
Obvestila
Indeksiranje
Išči
Ostale revije Založbe UL
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 8 Št. 3-4 (2002)
Letn. 8 Št. 3-4 (2002)
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.8.3-4
Objavljeno:
1. 12. 2002
Uvodnik
Odvisni od podob?
Dušana Findeisen
3-4
PDF
Znanost razkriva
Koliko šola spodbuja in razvija temeljne spretnosti in sposobnosti, potrebne ljudem v 21. stoletju?
Tatjana Ažman
6-18
PDF
Koncepti razvoja kariere
Danijela Brečko
19-34
PDF
Za boljšo prakso
Razvojne možnosti e-izobraževanja v svetu in Sloveniji
Lea Bregar
36-41
PDF
Samostojno izobraževanje študentov
Zdenka Repanšek
42-52
PDF
E-izobraževanje v mednarodnem univerzitetnem okolju
Margerita Zagmajster
53-61
PDF
Uspešno vključevanje v socialno okolje
Darka Podmenik
62-68
PDF
Poročila, odmevi, ocene
Podelitev priznanj izobraževalni management 2002 - TOP 10 Primerjalna analiza
Danijela Brečko
91-92
PDF
Knjižne novosti
The power of experimental learning. A handbook for trainers and educators, Beard & Wilson, Kogan Page, London, 2002
Brane Gruban
93-96
PDF
Priloga: Upravljanje znanja
Menedžment znanja. Nova modrost ali minljiva moda
Edvard Konrad
70-79
PDF
Menedžment intelektualnega kapitala
Renata Mihalič
80-87
PDF
Jezik
English
Slovenščina
Oddaj nov prispevek
Oddaj nov prispevek
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Logotipi