Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Zadnja številka
Predobjave
Arhiv
O nas
O reviji
Uredniški odbor
Prispevki
Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
Izjava o zasebnosti
Politika odprtega dostopa
Kontakt
Obvestila
Indeksiranje
Išči
Ostale revije Založbe UL
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 22 Št. 1 (2016)
Letn. 22 Št. 1 (2016)
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.22.1
Objavljeno:
15. 04. 2016
Uvodnik
Ali je potrebno premisliti antirasistične perspektive za izobraževanje?
Marta Gregorčič
3-6
PDF
Znanstveni prispevki
Tečaji španščine za starejše odrasle na Univerzi za tretje življenjsko obdobje in v Dnevnih centrih aktivnosti za starejše
Klara Zavrl, Marko Radovan
7-20
PDF
Osnovna šola kot središče socialnega in kulturnega življenja v lokalni skupnosti
Jasna Mažgon, Janko Muršak
21-41
PDF
Daljša življenjska doba in učenje s pomočjo biografske perspektive
Małgorzata Malec Rawiński
43-56
PDF (Angleščina)
Še enkrat o neoliberalizmu I: ekonomija
Primož Krašovec
57-70
PDF
Še enkrat o neoliberalizmu II: politika
Primož Krašovec
71-84
PDF
Kako strokovni delavci vrtca vrednotijo stalno strokovno izpopolnjevanje kot element svojega profesionalnega razvoja
Tina Štemberger, Nevenka Vesel
85-97
PDF
Prilagodljivi računalniški sistem za priporočanje učnih objektov v konstruktivističnem učnem okolju – ALECA
Uroš Ocepek, Irena Nančovska Šerbec, Jože Rugelj, Zoran Bosnić
99-111
PDF
Poročila, odmevi, ocene
Projekt SHAPE. Izmenjava dobrih praks kot strategija za profesionalni razvoj izobraževalcev odraslih
Aleksandra Radojc
113-115
PDF
O strokovni terminologiji
Raziskava o izrazu karierna orientacija
Zoran Jelenc
117-119
PDF
Knjižne novosti
Findsen in Formosa (ur.): International perspectives on older adult education - Research, Policies and Practice
Nives Ličen
121-123
PDF
Jezik
English
Slovenščina
Oddaj nov prispevek
Oddaj nov prispevek
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Logotipi