Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Zadnja številka
Predobjave
Arhiv
O nas
O reviji
Uredniški odbor
Prispevki
Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
Izjava o zasebnosti
Politika odprtega dostopa
Kontakt
Obvestila
Indeksiranje
Išči
Ostale revije Založbe UL
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 22 Št. 2 (2016)
Letn. 22 Št. 2 (2016)
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.22.2
Objavljeno:
28. 06. 2016
Uvodnik
Mentorstvo nekoč in danes – pomembna oblika izobraževanja ter prenosa znanja in izkušenj
Monika Govekar-Okoliš
3-7
PDF
Znanstveni prispevki
O mentorstvu v slovenskem šolskem muzeju
Marjetka Balkovec Debevec
9-22
PDF
Pogledi mentorjev in študentov zdravstvene nege na praktično usposabljanje
Nataša Kermavnar, Monika Govekar-Okoliš
23-37
PDF
Družbene podobe o mladih kot izziv za mentorsko delo
Katja Jeznik
39-52
PDF (Angleščina)
Vloga mentorja pri umetniškem ustvarjanju v skupini odraslih z motnjo v duševnem razvoju
Katja Palčič
53-66
PDF
Še enkrat o neoliberalizmu III: psihoafektivni učinki neoliberalizma in neoliberalna subjektivnost
Primož Krašovec
67-79
PDF
Proces prenove praktičnega usposabljanja: Praktično usposabljanje v bolonjskih študijskih programih
Eva Repe
81-89
PDF
Kako mladim delavcem približati varnost in zdravje pri usposabljanju za delo
Helena Mesarič
91-100
PDF
Poročila, odmevi, ocene
Evropeizacija izobraževanja in priznavanje rezultatov učenja. Ocena doktorskega dela Boruta Mikulca
Sonja Kump
101-104
PDF
Knjižne novosti
Rob Evans, Ewa Kurantowicz, Emilio Lucio-Villegas (ur.) Researching and transforming adult learning and communities (Rotterdam, Boston, Sense & ESREA, 2016)
Jasna Fakin Bajec
105-106
PDF
Jezik
English
Slovenščina
Oddaj nov prispevek
Oddaj nov prispevek
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Logotipi