Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Andragoška spoznanja
  • Zadnja številka
  • Predobjave
  • Arhiv
  • O nas
    • O reviji
    • Uredniški odbor
    • Prispevki
    • Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
    • Izjava o zasebnosti
    • Politika odprtega dostopa
    • Kontakt
  • Obvestila
  • Indeksiranje
  • Išči
  • Ostale revije Založbe UL
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 22 Št. 2 (2016)

Letn. 22 Št. 2 (2016)

					Poglej Letn. 22 Št. 2 (2016)
DOI: https://doi.org/10.4312/as.22.2
Objavljeno: 28. 06. 2016

Uvodnik

  • Mentorstvo nekoč in danes – pomembna oblika izobraževanja ter prenosa znanja in izkušenj

    Monika Govekar-Okoliš
    3-7
    • PDF

Znanstveni prispevki

  • O mentorstvu v slovenskem šolskem muzeju

    Marjetka Balkovec Debevec
    9-22
    • PDF
  • Pogledi mentorjev in študentov zdravstvene nege na praktično usposabljanje

    Nataša Kermavnar, Monika Govekar-Okoliš
    23-37
    • PDF
  • Družbene podobe o mladih kot izziv za mentorsko delo

    Katja Jeznik
    39-52
    • PDF (Angleščina)
  • Vloga mentorja pri umetniškem ustvarjanju v skupini odraslih z motnjo v duševnem razvoju

    Katja Palčič
    53-66
    • PDF
  • Še enkrat o neoliberalizmu III: psihoafektivni učinki neoliberalizma in neoliberalna subjektivnost

    Primož Krašovec
    67-79
    • PDF
  • Proces prenove praktičnega usposabljanja: Praktično usposabljanje v bolonjskih študijskih programih

    Eva Repe
    81-89
    • PDF
  • Kako mladim delavcem približati varnost in zdravje pri usposabljanju za delo

    Helena Mesarič
    91-100
    • PDF

Poročila, odmevi, ocene

  • Evropeizacija izobraževanja in priznavanje rezultatov učenja. Ocena doktorskega dela Boruta Mikulca

    Sonja Kump
    101-104
    • PDF

Knjižne novosti

  • Rob Evans, Ewa Kurantowicz, Emilio Lucio-Villegas (ur.) Researching and transforming adult learning and communities (Rotterdam, Boston, Sense & ESREA, 2016)

    Jasna Fakin Bajec
    105-106
    • PDF

Jezik

  • English
  • Slovenščina

Oddaj nov prispevek

Oddaj nov prispevek

Informacije

  • Za bralce
  • Za avtorje
  • Za knjižničarje

Logotipi

Open Access

DOAJ logo

ERIH PLUS

Sherpa Romeo

Andragoška spoznanja

ZALOŽNIK:
Založba Univerze v Ljubljani
(University of Ljubljana Press)

ISSN (tiskana izdaja): 1318-5160
ISSN (spletna izdaja): 2350-4188

Več informacij o OJS/PKP izdajateljskem sistemu, platformi in delovnem procesu.