Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Andragoška spoznanja
  • Zadnja številka
  • Predobjave
  • Arhiv
  • O nas
    • O reviji
    • Uredniški odbor
    • Prispevki
    • Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
    • Izjava o zasebnosti
    • Politika odprtega dostopa
    • Kontakt
  • Obvestila
  • Indeksiranje
  • Išči
  • Ostale revije Založbe UL
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 4 Št. 3-4 (1998)

Letn. 4 Št. 3-4 (1998)

DOI: https://doi.org/10.4312/as.4.3-4
Objavljeno: 1. 09. 1998

Celotna številka

  • PDF

Uvodnik

  • Kako do vizije izobraževanja odraslih

    Jordan Berginc
    3
    • PDF

Znanstveni prispevki

  • Demokratizacija 21. stoletja se začenja v družinah

    Nives Ličen
    4-8
    • PDF
  • Funkcionalna pismenost na prelomu tisočletja

    Alenka Janko Spreizer
    9-21
    • PDF
  • Funkcionalna nepismenost in kako jo rešujejo Francozi

    Dušana Findeisen
    22-28
    • PDF
  • Metode izobraževanja odraslih - l. del

    Daniela Brečko
    29-33
    • PDF
  • Vloga učbenika v izobraževanju na daljavo

    Nadja Dobnik
    34-47
    • PDF
  • Izobraževanje v zaporih

    J. W. Cosman
    48-51
    • PDF
  • Pomen knjižnic za izobraževanje odraslih

    Samo Lojk
    52-62
    • PDF
  • Vloga izobraževanja odraslih v razvoju lokalne identitete

    Monika Govekar Okoliš
    63-68
    • PDF

Intervju

  • Ene Käpp ali optimizem

    Dušana Findeisen
    69-70
    • PDF

Knjižne novosti

  • Vid Pečjak: Psihologija tretjega življenjskega obdobja

    Tanja Šulak
    71
    • PDF
  • Zoran Jelenc: Vseživljenjsko izobraževanje in vseživljenjsko učenje

    Tanja Šulak
    72
    • PDF
  • Jane Bluestein: Kako otroku postaviti meje

    Daniela Brečko
    73
    • PDF

Poročila, odmevi, ocene

  • Kaj menijo bralci o reviji Andragoška spoznanja

    Daniela Brečko
    74-76
    • PDF
  • Četrta konferenca o izobraževanju in učenju starejših

    Dušana Findeisen
    77-79
    • PDF

Jezik

  • English
  • Slovenščina

Oddaj nov prispevek

Oddaj nov prispevek

Informacije

  • Za bralce
  • Za avtorje
  • Za knjižničarje

Logotipi

Open Access

DOAJ logo

ERIH PLUS

Sherpa Romeo

Andragoška spoznanja

ZALOŽNIK:
Založba Univerze v Ljubljani
(University of Ljubljana Press)

ISSN (tiskana izdaja): 1318-5160
ISSN (spletna izdaja): 2350-4188

Več informacij o OJS/PKP izdajateljskem sistemu, platformi in delovnem procesu.