Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Andragoška spoznanja
  • Zadnja številka
  • Predobjave
  • Arhiv
  • O nas
    • O reviji
    • Uredniški odbor
    • Prispevki
    • Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
    • Izjava o zasebnosti
    • Politika odprtega dostopa
    • Kontakt
  • Obvestila
  • Indeksiranje
  • Išči
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 5 Št. 1 (1999)

Letn. 5 Št. 1 (1999)

DOI: https://doi.org/10.4312/as.5.1
Objavljeno: 01.06.1999

Celotna številka

  • PDF

Uvodnik

  • Tisočletje razuma

    Daniela Brečko
    3
    • PDF

Članki

  • Slovenci v procesu pridobivanja formalne izobrazbe

    Ana Krajnc
    4-12
    • PDF
  • Koliko je funkcionalno nepismenih v Sloveniji

    Ester Možina
    13-26
    • PDF
  • Etnografski pristop k raziskovanju pismenosti

    Alenka Janko Spreizer
    27-43
    • PDF
  • Znanje, pridobljeno z izkustvenim učenjem

    Nena Mijoč
    44-51
    • PDF
  • Neznosna lahkotnost nove tehnologije učenja

    Dušana Findeisen
    52-55
    • PDF
  • Vzgoja in izobraževanje voznikov

    Andrej Justinek
    56-63
    • PDF
  • Metode izobraževanja odraslih (11.)

    Daniela Brečko
    64-68
    • PDF
  • Spoznavna funkcija predavateljevega govora

    Tatjana Zidar
    69-77
    • PDF
  • Priporočila za pripravo pisnih učnih gradiv

    Gozdana Miglič
    78-87
    • PDF
  • Zofijin svet

    Nadja Dobnik
    88-91
    • PDF
  • Tudi naši možgani potrebujejo energijo

    Nina Mazi
    92-96
    • PDF

Poročila, odmevi, ocene

  • Driekant pomeni trikotnik

    Dušana Findeisen
    97-99
    • PDF

Knjižne novosti

  • Josef W. Seifert: Vizualizacija, prezentacija, moderacija

    Tanja Šulak
    100
    • PDF
  • Monique Le Poncin: Možganska telovadba

    Daniela Brečko
    101-102
    • PDF
  • Tijana Mandić: Psihologija komunikacije

    Daniela Brečko
    103
    • PDF

Jezik

  • English
  • Slovenščina

Oddaj nov prispevek

Oddaj nov prispevek

Informacije

  • Za bralce
  • Za avtorje
  • Za knjižničarje

AS na Twitterju

Tviti SAEL_AS

Logotipi

Open Access

DOAJ logo

ERIH PLUS

Sherpa Romeo

Založba Univerze v Ljubljani

ISSN (tiskana izdaja): 1318-5160
ISSN (spletna izdaja): 2350-4188

Več informacij o OJS/PKP izdajateljskem sistemu, platformi in delovnem procesu.