Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Zadnja številka
Predobjave
Arhiv
O nas
O reviji
Uredniški odbor
Prispevki
Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
Izjava o zasebnosti
Politika odprtega dostopa
Kontakt
Obvestila
Indeksiranje
Išči
Ostale revije Založbe UL
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 18 Št. 4 (2012)
Letn. 18 Št. 4 (2012)
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.18.4
Objavljeno:
7. 12. 2012
Uvodnik
Odprt dostop do znanja za vse ljudi je danes temeljna zahteva sodobne družbe – kaj ga omogoča in kje so ovire?
Ana Krajnc
5-8
PDF
Znanstveni prispevki
Partnerstvo pri ugotavljanju izobraževalnih potreb in novi izobraževalni programi za brezposelne
Karmen Rajar, Tanja Možina
10-28
PDF
Transitions, generations andinformal learning in later life
John Field
29-36
PDF (Angleščina)
Digitalne razlike in e-izobraževanje
Marko Radovan, Dejan Dinevski
37-44
PDF
Kako pripomoči k učinkovitejšemu učenju in spreminjanju življenjskega sloga oseb s kronično boleznijo
Irena Lesar
45-56
PDF
Dojemanje materinstva in starševstva skozi čas ‒ preliminarna študija
Anita Jug Došler, Metka Skubic
57-71
PDF
Za boljšo prakso
Ohranjanje kulturne dediščine na presečišču med andragogiko in kulturno antropologijo - Študija primera: društvo Anbot
Nives Ličen, Maja Tomšič, Natalija Planinc
74-87
PDF
Travmatični in hujši stresni dogodki udeležencev Programa PUM ‒ Projektnega učenja za mlajše odrasle
Martina Guzelj
88-100
PDF
Poročila, odmevi, ocene
BRANJE, KI POVEZUJE GENERACIJE - Medgeneracijske karaoke branja »Vidimo, slišimo, beremo … skupaj« in videorazstava »Bereš lahko, kjer ti srce poželi«
Meta Žgur, Katja Rakovec, Alja Šircelj
102-103
PDF
Knjižne novosti
Pavletič, Andrej: Uvod v teorijo vzgoje (Radovljica, Didakta, 2011)
Bogomir Novak
103-105
PDF
Jezik
English
Slovenščina
Oddaj nov prispevek
Oddaj nov prispevek
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Logotipi