Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Zadnja številka
Predobjave
Arhiv
O nas
O reviji
Uredniški odbor
Prispevki
Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
Izjava o zasebnosti
Politika odprtega dostopa
Kontakt
Obvestila
Indeksiranje
Išči
Ostale revije Založbe UL
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 23 Št. 3 (2017)
Letn. 23 Št. 3 (2017)
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.23.3
Objavljeno:
25. 10. 2017
Celotna številka
PDF (Angleščina)
Uvodnik
Uvodnik: Vloga andragoga pri spodbujanju priložnostnega učenja v skupnosti
Sabina Jelenc Krašovec
3-15
PDF
PDF (Angleščina)
Znanstveni prispevki
Radikalizacija državljanske vzgoje
Stuart Moir, Jim Crowther
17-34
Participacija starejših odraslih v praksah skupnosti in v skupnosti prakse
Marta Gregorčič
35-53
PDF
Iniciative članov skupnosti v javnih odprtih prostorih: dve študiji primera iz Slovenije
Sabina Jelenc Krašovec, Željka Bosanac, Sara Dalila Hočevar, Neža Vrhovec, Nuša Zankolič, Sonja Kump
55-70
PDF (Angleščina)
Izobraževanje kot habilitacija: empirični primeri prilagojenega izobraževanja za udeležence z visokofunkcionalnim avtizmom na Švedskem
Martin Hugo, Joel Hedegaard
71-87
PDF (Angleščina)
Sprememba dejavnosti študentov, ko postajajo učitelji
Joanna Malinowska
89-103
PDF (Angleščina)
Mladi v ujetništvu vseživljenjskega učenja - Predstavitev izsledkov raziskave o doživljanju zahtev po vseživljenjskem učenju med mladimi odraslimi
Leonida Brezovec
105-120
PDF
Jezikovna izobraževanja za odrasle priseljence na primeru francoskega nevladnega sektorja
Vesna Gorenc
121-128
PDF
Intervju
The importance of informal learning in the community for older men: men’s sheds as a case study (Interview with Prof. Barry Golding)
Sabina Jelenc Krašovec
129-135
PDF (Angleščina)
Knjižne novosti
Zoran Jelenc - Vseživljenjskost učenja in izobraževanje odraslih (Educa, 2016)
Petra Javrh
137-139
PDF
Jezik
English
Slovenščina
Oddaj nov prispevek
Oddaj nov prispevek
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Logotipi