Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Zadnja številka
Predobjave
Arhiv
O nas
O reviji
Uredniški odbor
Prispevki
Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
Izjava o zasebnosti
Politika odprtega dostopa
Kontakt
Obvestila
Indeksiranje
Išči
Ostale revije Založbe UL
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 24 Št. 3 (2018): Spol in njegov pomen v izobraževanju odraslih
Letn. 24 Št. 3 (2018): Spol in njegov pomen v izobraževanju odraslih
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.24.3
Objavljeno:
29. 10. 2018
Celotna številka
PDF (Angleščina)
Uvodnik
Spol in njegov pomen v izobraževanju odraslih
Annette Foley
3-9
PDF (Angleščina)
PDF
Znanstveni prispevki
Prepojeno z roza in modro
Videti nevidno patriarhijo s feminističnim muzejskim hekom
Darlene Clover, Nancy Taber, Kathy Sanford
11-28
PDF (Angleščina)
Moško ospoljeni prostor
Annette Foley
29-38
PDF (Angleščina)
»Ni ustrezno, toda drugače ne bi razumele«
Ponovni vpogled v taksonomijo spolov
Renata Šribar
39-55
PDF (Angleščina)
»Odpravljanje« spola: ženska skupina šole za znanost, strojništvo in informacijske tehnologije ter promocija inkluzivnega stemma na univerzi in v skupnosti
Anitra Goriss-Hunter, Adele Echter, Taiwo Oseni, Sally Firmin
57-72
PDF (Angleščina)
Naloge mentorja v mentorstvu višješolskim študentom
Monika Govekar-Okoliš, Renata Kranjčec
73-90
PDF
Knjižne novosti
Znanost (brez) mladih: Zgodnje stopnje znanstvene kariere skozi perspektivo spola
Ana Hofman
91-93
PDF (Angleščina)
Anti-gender campaigns in Europe: Mobilizing against equality
Nina Perger
95-96
PDF (Angleščina)
Jezik
English
Slovenščina
Oddaj nov prispevek
Oddaj nov prispevek
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Logotipi