Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Zadnja številka
Predobjave
Arhiv
O nas
O reviji
Uredniški odbor
Prispevki
Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
Izjava o zasebnosti
Politika odprtega dostopa
Kontakt
Obvestila
Indeksiranje
Išči
Ostale revije Založbe UL
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 25 Št. 3 (2019): Izobraževanje 2030 in izobraževanje odraslih: globalne perspektive in lokalne skupnosti – mostovi ali vrzeli?
Letn. 25 Št. 3 (2019): Izobraževanje 2030 in izobraževanje odraslih: globalne perspektive in lokalne skupnosti – mostovi ali vrzeli?
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.25.3
Objavljeno:
8. 10. 2019
Celotna številka
PDF (Angleščina)
Uvodnik
Izobraževanje 2030 in izobraževanje odraslih: globalne perspektive in lokalne skupnosti – mostovi ali vrzeli?
Rob Evans
3-21
PDF (Angleščina)
PDF
Tematski članki
Univerzitetno poučevanje in učenje v izobraževalnih vedah: primer andragogike v Češki republiki
Jana Poláchová Vašťatková, Miroslav Dopita
23-33
PDF (Angleščina)
Ponovna opredelitev vseživljenjskega učenja: od trajnosti do generacijskih načinov učenja
Maria Bajner
35-45
PDF (Angleščina)
Vloga univerz in učiteljev pri razvijanju in uresničevanju ciljev trajnostnega razvoja
Jayakumar Chinnasamy, Jeannie Daniels
47-60
PDF (Angleščina)
Odziv na potrebe po jezikovni podpori za priseljence in begunce v East Midlands, Velika Britanija
Cora Lindsay , Renata Seredyńska-Abou-Eid
61-73
PDF (Angleščina)
Združevanje zahodnih in arabskih praks razvoja vodstvenih kompetenc: primer izziva premostitve razlik globalnih in lokalnih pogledov na učenje odraslih
Amira Khattab, David Wong
75-92
PDF (Angleščina)
Preveč večerov. Učenje demokracije na podlagi participativnega proračunskega postopka
Emilio Lucio-Villegas
93-106
PDF (Angleščina)
Netematski članki
Izkušnje učiteljev v javnem šolstvu s prodornim učenjem
Davin Jules Carr-Chellman, Michael Kroth
107-123
PDF (Angleščina)
Pismenost odraslih in temeljne izobraževalne politike s primerjalne perspektive: ugotovitve iz štirih držav
Alexandra Ioannidou, Carolin Knauber
125-140
PDF (Angleščina)
Koncepti kakovosti v evalvacijskih praksah v visokem šolstvu: instrumentalizacija relativistične kakovosti
Jernej Širok
141-160
PDF
Poročila, odmevi, ocene
20 let online izobraževanja na DOBI
Jasna Dominko Baloh
161-165
PDF
Knjižne novosti
Položaj marginaliziranih grupa u društvu
Aleksandra Šindić
167-168
PDF
Jezik
English
Slovenščina
Oddaj nov prispevek
Oddaj nov prispevek
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Logotipi