Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Andragoška spoznanja
Zadnja številka
Predobjave
Arhiv
O nas
O reviji
Uredniški odbor
Prispevki
Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
Izjava o zasebnosti
Politika odprtega dostopa
Kontakt
Obvestila
Indeksiranje
Išči
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 26 Št. 2 (2020): Sedanjost in prihodnost visokošolskega izobraževanja
Letn. 26 Št. 2 (2020): Sedanjost in prihodnost visokošolskega izobraževanja
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.26.2
Objavljeno:
22.06.2020
Celotna številka
PDF
Uvodnik
Sedanjost in prihodnost visokošolskega izobraževanja
Marko Radovan
3-13
PDF
PDF (English)
Tematski članki
Visokošolska didaktika in didaktično usposabljanje visokošolskih učiteljev pri nas
dosedanji razvoj, izkušnje in problemi
Barica Marentič Požarnik
15-32
PDF
Spodbujanje aktivnega študija, kot ga zaznavajo študenti
Katja Košir, Tina Vršnik Perše, Sabina Ograjšek, Milena Ivanuš Grmek
33-46
PDF
Možnosti za uporabo na študenta osredinjenih metod poučevanja in učenja bioloških predmetov na UP FAMNIT
Živa Fišer, Alenka Baruca Arbeiter
47-57
PDF
Celostna interpretacija osebnih in spremljevalnih dejavnikov upiranja študentov aktivnemu učenju in strategije poučevanja
Concetta Tino
59-74
PDF (English)
Profesionalni razvoj in pedagoško usposabljanje visokošolskega učitelja
Maja Mezgec
75-85
PDF
Mentorstvo medicinskih sester in njihovi pogledi na učinkovitost prakse univerzitetnih študentov
Monika Govekar-Okoliš, Nataša Kermavnar
87-103
PDF (English)
Netematski članki
Bralno razumevanje strokovnih besedil v tujem jeziku
vloga strokovnega predznanja
Alenka Umek
105-124
PDF (English)
Poročila, odmevi, ocene
Pedagoško-andragoški dnevi 2020
Monika Govekar-Okoliš, Katja Jeznik, Nina Breznikar, Klara Skubic Ermenc
125-131
PDF
Knjižne novosti
Doba velikih migracij na Slovenskem
Klara Kožar Rosulnik
133-134
PDF
Jezik
English
Slovenščina
Oddaj nov prispevek
Oddaj nov prispevek
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Logotipi