Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Zadnja številka
Predobjave
Arhiv
O nas
O reviji
Uredniški odbor
Prispevki
Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
Izjava o zasebnosti
Politika odprtega dostopa
Kontakt
Obvestila
Indeksiranje
Išči
Ostale revije Založbe UL
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 17 Št. 1 (2011)
Letn. 17 Št. 1 (2011)
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.17.1
Objavljeno:
7. 03. 2011
Uvodnik
»Kriza ima več podob, rešitev je ena: dajte ljudi na prvo mesto«
Ana Krajnc
5-10
PDF
Znanstveni prispevki
Kako do dodatnih znanj, ko diplome ne zagotavljajo (več) ustrezne zaposlitve?
Darka Podmenik
12-23
PDF
Priznavanje neformalnega in priložnostnega učenja – Rezultati raziskave
Marko Radovan
24-31
PDF (Angleščina)
Priznavanje znanja – Korak k optimalizaciji izobraževanja
Vanda Rebolj
32-44
PDF
Pomen in izhodišča vseživljenjske karierne orientacije
Denis Grcić
45-59
PDF
Za boljšo prakso
Ugotovitve in spoznanja z izobraževanja mentorjev za praktično usposabljanje študentov
Monika Govekar Okoliš, Urška Gruden
62-73
PDF
Čemu (ali sploh čemu) služi diploma iz družboslovja ali humanistike in pomen izobraževanja odraslih
Dušana Findeisen
74-78
PDF
Finančni položaj ljudskih univerz v obdobju 2004–2008
Olga Drofenik, Eva Zver
79-85
PDF
Knjižne novosti
Ivančič A., Mohorčič Špolar V. in Radovan M.: Formalno izobraževanje odraslih v Sloveniji (Ljubljana, Andragoški center Slovenije, 2010)
Tanja Šulak
86-87
PDF
Jezik
English
Slovenščina
Oddaj nov prispevek
Oddaj nov prispevek
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Logotipi