Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Andragoška spoznanja
  • Zadnja številka
  • Predobjave
  • Arhiv
  • O nas
    • O reviji
    • Uredniški odbor
    • Prispevki
    • Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
    • Izjava o zasebnosti
    • Politika odprtega dostopa
    • Kontakt
  • Obvestila
  • Indeksiranje
  • Išči
  • Ostale revije Založbe UL
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 17 Št. 2 (2011)

Letn. 17 Št. 2 (2011)

					Poglej Letn. 17 Št. 2 (2011)
DOI: https://doi.org/10.4312/as.17.2
Objavljeno: 16. 06. 2011

Uvodnik

  • Paleta izbire na področju izobraževanja odraslih - resničnost in obeti

    Sabina Jelenc Krašovec
    5-9
    • PDF

Znanstveni prispevki

  • Študij andragogike in izobraževanje andragogov

    Ana Krajnc
    12-27
    • PDF
    • PDF (Angleščina)
  • Razumevanje učenja odraslih iz ranljivih skupin v okviru kognitivnih teorij učenja

    Manuel Kuran
    44-58
    • PDF
  • Avtomatizirani e-test pri merjenju znanja odraslih

    Vanda Rebolj
    32-44
    • PDF
  • Razumevanje in pomen kaznovanja in kaznovalnih politik nekoč in danes

    Marjeta Tesla
    72-82
    • PDF

Za boljšo prakso

  • Analiza brezposelnosti mladih diplomantov z visoko izobrazbo

    Karmen Novak
    84-90
    • PDF

Poročila, odmevi, ocene

  • Konferenci "Leto dejavncega staranja in solidarnosti med generacijami" na rob

    Dušana Findeisen
    91-95
    • PDF

Knjižne novosti

  • Findeisen, D.: Univerza za tretje življenjsko obdobje v Ljubljani (2010)

    Tanja Šulak
    96-97
    • PDF

Jezik

  • English
  • Slovenščina

Oddaj nov prispevek

Oddaj nov prispevek

Informacije

  • Za bralce
  • Za avtorje
  • Za knjižničarje

Logotipi

Open Access

DOAJ logo

ERIH PLUS

Sherpa Romeo

Andragoška spoznanja

ZALOŽNIK:
Založba Univerze v Ljubljani
(University of Ljubljana Press)

ISSN (tiskana izdaja): 1318-5160
ISSN (spletna izdaja): 2350-4188

Več informacij o OJS/PKP izdajateljskem sistemu, platformi in delovnem procesu.