Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Andragoška spoznanja
  • Zadnja številka
  • Predobjave
  • Arhiv
  • O nas
    • O reviji
    • Uredniški odbor
    • Prispevki
    • Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
    • Izjava o zasebnosti
    • Politika odprtega dostopa
    • Kontakt
  • Obvestila
  • Indeksiranje
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 17 Št. 4 (2011)

Letn. 17 Št. 4 (2011)

					Poglej Letn. 17 Št. 4 (2011)
DOI: https://doi.org/10.4312/as.17.4
Objavljeno: 16.12.2011

Uvodnik

  • Andragoško spopolnjevanje v prepletu različnih vlog izobraževalcev odraslih

    Sonja Klemenčič
    5-10
    • PDF

Članki

  • Nacionalne prioritete in usposabljanje strokovnih delavcev za izobraževanje odraslih v Sloveniji

    Ema Perme
    12-22
    • PDF (English)
  • Andragoško spopolnjevanje in strokovni razvoj izobraževalcev odraslih

    Tanja Možina
    23-43
    • PDF
  • Trendi v e-izobraževanju ter dejavniki uspešnega in učinkovitega vpeljevanja v izobraževanje odraslih v Sloveniji

    Lea Bregar
    44-59
    • PDF
  • Andragoško svetovalno delo – ključ do uspešnega izobraževanja odraslih

    Sabina Jelenc Krašovec
    60-72
    • PDF
  • Psihološko-didaktični vidiki tutorske podpore v e-izobraževanju

    Marko Radovan
    73-82
    • PDF
  • Matematična pismenost kot temelj za vseživljenjsko učenje in družbeno vključenost

    Mieke van Groenestijn
    83-92
    • PDF (English)

Za boljšo prakso

  • Programi e-izobraževanja – izkušnje z izvajanjem in načrti

    Margerita Zagmajster
    94-102
    • PDF

Jezik

  • English
  • Slovenščina

Oddaj nov prispevek

Oddaj nov prispevek

Informacije

  • Za bralce
  • Za avtorje
  • Za knjižničarje

AS na Twitterju

Tviti SAEL_AS

Logotipi

Open Access

DOAJ logo

ERIH PLUS

Sherpa Romeo

Založba Univerze v Ljubljani

ISSN (tiskana izdaja): 1318-5160
ISSN (spletna izdaja): 2350-4188

Več informacij o OJS/PKP izdajateljskem sistemu, platformi in delovnem procesu.