Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Andragoška spoznanja
  • Zadnja številka
  • Predobjave
  • Arhiv
  • O nas
    • O reviji
    • Uredniški odbor
    • Prispevki
    • Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
    • Izjava o zasebnosti
    • Politika odprtega dostopa
    • Kontakt
  • Obvestila
  • Indeksiranje
  • Išči
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 16 Št. 4 (2010)

Letn. 16 Št. 4 (2010)

DOI: https://doi.org/10.4312/as.16.4
Objavljeno: 05.12.2010

Uvodnik

  • Razvijanje potencialov študentov z disleksijo

    Marija Kavkler
    5-7
    • PDF
  • Disleksija

    Saša Pavček
    8-11
    • PDF

Članki

  • Teoretska izhodišča za pripravo izobraževalnih programov za življenje v multikulturni družbi

    Klara Kožar
    14-26
    • PDF
  • CLIL – Pot k avtonomiji v izobraževanju

    Maria Badinska, Dagmar Kokavcova
    27-34
    • PDF (English)
  • Arhitekti postmoderne informacijske družbe in priložnosti njenih uporabnikov

    Senka Hočevar Ciuha
    35-44
    • PDF
  • Aktualne dejavnosti na področju medgeneracijskega sodelovanja v Sloveniji

    Tanja Hozjan
    45-52
    • PDF

Za boljšo prakso

  • Manipulacije na osebni ravni v medosebnih odnosih

    Andreja Hribernik
    54-58
    • PDF
  • Splošna knjižnica – priložnost za vseživljenjsko učenje. Ponudba dejavnosti za odrasle v Knjižnici Cirila Kosmača Tolmin

    Jožica Štendler
    60-66
    • PDF
  • Ko gledališče postane način izobraževanja

    Ada Bačar
    67-71
    • PDF

Jezik

  • English
  • Slovenščina

Oddaj nov prispevek

Oddaj nov prispevek

Informacije

  • Za bralce
  • Za avtorje
  • Za knjižničarje

AS na Twitterju

Tviti SAEL_AS

Logotipi

Open Access

DOAJ logo

ERIH PLUS

Sherpa Romeo

Založba Univerze v Ljubljani

ISSN (tiskana izdaja): 1318-5160
ISSN (spletna izdaja): 2350-4188

Več informacij o OJS/PKP izdajateljskem sistemu, platformi in delovnem procesu.