Merjenje kakovosti, usmerjenost k uporabniku in davčna administracija
DOI:
https://doi.org/10.17573/cepar.v2i1.27Keywords:
davčna uprava, kakovost, usmerjenost k uporabniku, mnenje zavezancevAbstract
Merjenje kakovosti in usmerjenost k uporabniku je sestavni del reform javnega sektorja in zato tudi sestavni del sprememb dela davčnih administracij povsod po svetu. V članku je na začetku predstavljen odziv davčnih administracij v svetu na te spremembe, v drugem delu pa so prikazani rezultati raziskav o mnenju uporabnikov slovenske davčne uprave (davčnih zavezancev) o njenem delu, torej kakovosti izvajanja storitev in njeni usmerjenosti k uporabniku. Ker gre za raziskave, ki so bile izvedene v različnih časovnih obdobjih, je podana tudi primerjalna analiza rezultatov, predvsem glede tega, ali so zavezanci bolj zadovoljni z delom davčne uprave ali ne.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
6. 03. 2004
Issue
Section
Articles
How to Cite
Klun, M. (2004). Merjenje kakovosti, usmerjenost k uporabniku in davčna administracija. Central European Public Administration Review, 2(1). https://doi.org/10.17573/cepar.v2i1.27