Merjenje kakovosti, usmerjenost k uporabniku in davčna administracija

Authors

  • Maja Klun

DOI:

https://doi.org/10.17573/cepar.v2i1.27

Keywords:

davčna uprava, kakovost, usmerjenost k uporabniku, mnenje zavezancev

Abstract

Merjenje kakovosti in usmerjenost k uporabniku je sestavni del reform javnega sektorja in zato tudi sestavni del sprememb dela davčnih administracij povsod po svetu. V članku je na začetku predstavljen odziv davčnih administracij v svetu na te spremembe, v drugem delu pa so prikazani rezultati raziskav o mnenju uporabnikov slovenske davčne uprave (davčnih zavezancev) o njenem delu, torej kakovosti izvajanja storitev in njeni usmerjenosti k uporabniku. Ker gre za raziskave, ki so bile izvedene v različnih časovnih obdobjih, je podana tudi primerjalna analiza rezultatov, predvsem glede tega, ali so zavezanci bolj zadovoljni z delom davčne uprave ali ne.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

6. 03. 2004

Issue

Section

Articles

How to Cite

Klun, M. (2004). Merjenje kakovosti, usmerjenost k uporabniku in davčna administracija. Central European Public Administration Review, 2(1). https://doi.org/10.17573/cepar.v2i1.27

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>