CRM v javnem sektorju: Kaj se lahko naučimo iz izkušenj zasebnega sektorja?
DOI:
https://doi.org/10.17573/cepar.v3i2.52Keywords:
javni sektor, menedžment v javnem sektorju, reforme javnega sektorja, usmerjenost k strankam, ravnanje odnosov s strankamiAbstract
Rezultati uspešne uvedbe sodobnih konceptov menedžementa v poslovnih okoljih ter potreba po posodobitvi delovanja javnega sektorja so v razvitih državah pospešili uporabo novih pristopov k izboljševanju učinkovitosti javnega sektorja. Eden izmed njih je koncept ravnanja odnosov s strankami (CRM–Customer Relationship Management). Prispevek obravnava področje in izkušnje z ravnanjem odnosov s strankami v zasebnem sektorju ter prikazuje možnosti uporabe tega koncepta v javnem sektorju.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
12. 09. 2005
Issue
Section
Articles
How to Cite
Tomaževič, N. (2005). CRM v javnem sektorju: Kaj se lahko naučimo iz izkušenj zasebnega sektorja?. Central European Public Administration Review, 3(2). https://doi.org/10.17573/cepar.v3i2.52