Ravnanje z znanjem v javni upravi

Authors

  • Nina Tomaževič

DOI:

https://doi.org/10.17573/cepar.v5i2.83

Keywords:

ravnanje z znanjem, znanje, javna uprava, novi javni menedžment, ravnanje z ljudmi

Abstract

Pričakovanja udeležencev v poslovanju organizacij slovenske javne uprave so zaradi sprememb v ožjem (država, regija) in širšem okolju (EU, svet) vse večja. Navedeno dejstvo organizacije javne uprave sili in spodbuja k uvedbi, uporabi in nadgradnji sodobnih konceptov menedžmenta z namenom izboljšanja učinkovitosti in uspešnosti poslovanja, inovativnosti ter poslovne odličnosti. Organizacije javne uprave bodo morale postati dinamične v smislu sledenja spremembam v okolju in v njih samih. Pri tem je in bo znanje ključno strateško sredstvo, ki ga bo za namen izboljševanja storitev treba učinkovito poiskati, pridobivati, deliti, povečevati, zavarovati in uporabljati ter preverjati njegov vpliv na uspešnost poslovanja. Članek pojasnjuje koncept ravnanja z znanjem nasploh, v javni upravi in stanje na obravnavanem področju v slovenski javni upravi.

Metrics

Metrics Loading ...

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

27. 06. 2007

Issue

Section

Articles

How to Cite

Tomaževič, N. (2007). Ravnanje z znanjem v javni upravi. Central European Public Administration Review, 5(2). https://doi.org/10.17573/cepar.v5i2.83