Visokošolsko izobraževanje - njegov pomen in financiranje v Sloveniji

Authors

  • Maja Klun
  • Marina Šućur

DOI:

https://doi.org/10.17573/cepar.v8i1-2.148

Keywords:

visokošolsko izobraževanje, financiranje, pomen študija, Slovenija.

Abstract

Izobrazba postaja problematična predvsem glede zadostnosti sredstev, saj javno financiranje ne zadostuje več. Članek obravnava problematiko financiranja visokošolskega izobraževanja z vidika zadostnosti sredstev in z vidika pomena izobraževanja. Prikazani so načini neposrednega in posrednega financiranja izobraževanja v Sloveniji in rezultati raziskave, v kateri so študenti navedli svoje mnenje o pomenu izobraževanja in financiranju. Velika večina anketirancev se strinja, da bi uvedba šolnin povzročila manjšo udeležbo populacije v visokem šolstvu ter da bi se tako zmanjšale enake možnosti izobraževanja. Kljub temu pa se največji delež anketirancev ni strinjal s trditvijo, da se v primeru plačila šolnin ne bi šolali.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

8. 05. 2010

Issue

Section

Articles

How to Cite

Klun, M., & Šućur, M. (2010). Visokošolsko izobraževanje - njegov pomen in financiranje v Sloveniji. Central European Public Administration Review, 8(1-2). https://doi.org/10.17573/cepar.v8i1-2.148

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>