Analiza stanja e-poslovanja v slovenski javni upravi: Primer upravnih enot Republike Slovenije
DOI:
https://doi.org/10.17573/cepar.v9i1.164Keywords:
e-uprava, javne e-storitve, uporaba javnih e-storitev, upravne enoteAbstract
V Sloveniji smo bili v zadnjih letih priča pospešenemu razvoju e-uprave, kar nas je po meritvah, ki jih izvaja EU, pripeljalo v sam vrh njenih članic, hkrati pa dejanska uporaba e-storitev še zelo zaostaja za naraščajočo ponudbo. Prispevek predstavlja primerjalno analizo stanja na tem področju v Sloveniji na primeru upravnih enot Republike Slovenije na osnovi rezultatov empirične raziskave, ki je bila leta 2009 opravljena na področju e-poslovanja upravnih enot Republike Slovenje na Fakulteti za upravo, Inštitutu za informatizacijo uprave. Raziskava je bila usmerjena v analizo e-poslovanja po tipičnih področjih delovanja upravnih enot, kot so notranje zadeve, okolje in prostor, kmetijstvo, ki najbolj realno prikazujejo stanje in obseg tovrstnega poslovanja v Sloveniji, še posebno ko gre za poslovanje z občani. Poleg tega prispevek analizira tudi e-poslovanje upravnih enot v njihovem notranjem poslovanju ter poslovanju z drugimi upravnimi organi. V zaključnem delu je predstavljena primerjalna analiza rezultatov naše empirične raziskave z najnovejšimi rezultati evropske študije Capgemini Benchmark (Capgemini, 2009) in nekaterimi drugimi mednarodnimi študijami.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
14. 03. 2011
Issue
Section
Articles
How to Cite
Jelenič, M., & Vintar, M. (2011). Analiza stanja e-poslovanja v slovenski javni upravi: Primer upravnih enot Republike Slovenije. Central European Public Administration Review, 9(1). https://doi.org/10.17573/cepar.v9i1.164