Vrednotenje zahtevnejših geografskih učnih vsebin na vseh ravneh izobraževanja
DOI:
https://doi.org/10.4312/dela.18.333-347Ključne besede:
geografija, zahtevnejše geografske učne vsebine, geografsko izobraževanje, izobraževalni problemPovzetek
V geografskem izobraževanju se srečujemo z didaktičnim problemom prenosa in razumevanja zahtevnejših geografskih učnih vsebin, ki naj bi bile s stališča stroke vključene v celotno vertikalo geografskega izobraževanja. Nadaljnje izboljševanje pouka in študija geografije ter zagotavljanje kakovostnih učnih načrtov za učence na vseh stopnjah geografskega izobraževanja zahteva definiranje zahtevnejših geografskih učnih in študijskih vsebin, definiranje vzrokov za njihovo pojavljanje, utemeljitev razlogov za njihovo vključitev v učne načrte ter ugotavljanje poti in metod za njihovo razumevanje in usvajanje.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
19. 12. 2002
Številka
Rubrika
Razprave
Kako citirati
Resnik Planinc, T. (2002). Vrednotenje zahtevnejših geografskih učnih vsebin na vseh ravneh izobraževanja. Dela, 18, 333-347. https://doi.org/10.4312/dela.18.333-347