Geografski prostor in turistična politika
DOI:
https://doi.org/10.4312/dela.18.427-433Ključne besede:
geografski prostor, turistična destinacija, celoviti turistični proiz-vod, turistična politikaPovzetek
Turizem trži poleg storitev turističnih organizacij tudi geografski prostor v širšem smislu besede (prostor, naravne vrednote, kulturno dediščino, kvaliteto življenja prebivalstva, organiziranost družbe itd.). Množica različnih delnih turističnih proizvodov, identiteta kraja in njegovi razpoložljivi resursi tvorijo celoviti turistični proizvod destinacije. Usklajeno delovanje zasebnega in javnega sektorja turistične destinacije kot sistema zagotavlja turistična politika.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
19. 12. 2002
Številka
Rubrika
Razprave
Kako citirati
Tkalčič, M. (2002). Geografski prostor in turistična politika. Dela, 18, 427-433. https://doi.org/10.4312/dela.18.427-433