KAKŠEN UČNI NAČRT SI ŽELIJO OSNOVNOŠOLSKI UČITELJI GEOGRAFIJE?
DOI:
https://doi.org/10.4312/dela.50.%25pKljučne besede:
učni načrti, geografija, učitelji geografije, osnovna šolaPovzetek
Namen prispevka je predstaviti del rezultatov raziskave o geografskih učnih načrtih, ki se je začela kot spletna klepetalnica v okviru Zborovanja slovenskih geografov v Mariboru septembra 2017, nato pa je prerasla zastavljene okvire in se je nadaljevala do aprila 2018 preko spletne skupine »Geolista«, v katero so vključeni tudi učitelji geografije. Cilj raziskave je bil ugotoviti, kakšne učne načrte za pouk geografije si želijo učitelji geografije na različnih vzgojno-izobraževalnih nivojih. V tem prispevku smo se osredotočili na osnovnošolski vzgojno-izobraževalni nivo. Predstavljamo poglede anketiranih na osnovno konceptualno usmeritev učnega načrta, na njegovo elementarno strukturo in obseg ter na vrednotenje uporabnosti, potrebe po vključenosti in ustreznosti posameznih elementov učnega načrta za pouk geografije v osnovni šoli. V celoti je spletni anketni vprašalnik izpolnilo 122 anketirancev. Anketiranci so obstoječi koncept učnega načrta za geografijo v osnovni šoli ovrednotili kot dober, sočasno pa tudi izrazili željo po bolj problemsko naravnanem učnem načrtu.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2018 Mojca Ilc Klun

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.