Poročila

Avtorji

  • Erik Logar Znanstvenoraziskovalni center Slovenske akademije znanosti in umetnosti
  • Irma Potočnik Slavič Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
  • Mojca Ilc Klun Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
  • Jernej Zupančič Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
  • Dejan Cigale Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
  • Nejc Bobovnik Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
  • Barbara Lampič Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
  • Katja Vintar Mally Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
  • Sara Uhan Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
  • Simon Kušar Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.4312/dela.52.187-223

Ključne besede:

Erik Logar, Irma Potočnik Slavič, Mojca Ilc Klun, Jernej Zupančič, Dejan Cigale, Nejc Bobovnik, Barbara Lampič, Katja Vintar Mally, Sara Uhan, Simon Kušar

Povzetek

Place – an introduction

New money in rural areas. Land investment in Europe and its place impacts

Rethinking Place Branding

The taste of place – a cultural journey into terroir

Kratka kronika nekega leta: obeleževanje naše prve stoletnice

Mednarodna konferenca Skrite geografije

100-letnica rojstva dr. Vladimirja Bračiča in monografija o Halozah

Razvoj podeželja in LEADER: priročnik in mednarodna konferenca

Izzivi in priložnosti multifunkcijskega upravljanja travišč

Mesec prostora 2019

5. Slovenski podeželski parlament: delavnica Mladi in novi kmetje ter podelitev »Nagrade NEWBIE 2018«

Nagrajeni rezultati geografskega proučevanja (funkcionalno) degradiranih območij v letu 2019

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Literatura

Tim Cresswell: Place – an introduction. Chichester, Wiley Blackwell, 2015, 220 str.

Nick Gallent, Iqbal Hamiduddin, Meri Juntti, Nicola Livingstone in Phoebe Stirling: New money in rural areas. Land investment in Europe and its place impacts. Singapore, Palgrave Macmillan, 2018, 166 str.

Mihalis Kavaratzis, Gary Warnaby, Gregory J. Ashworth (uredniki): Rethinking Place Branding: Comprehensive Brand Development for Cities and Regions. Cham, Springer, 2015, 248 str.

Amy B. Trubek: The taste of place: a cultural journey into terroir. Berkeley, University of California Press, 2009, 296 str.

Darko Ogrin (urednik): Razvoj geografije na Slovenskem: 100 let študija geografije na Univerzi v Ljubljani. Ljubljana, Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, 2019, 556 str.

Prenosi

Objavljeno

30. 12. 2020

Številka

Rubrika

Poročila

Kako citirati

Logar, E., Potočnik Slavič, I., Ilc Klun, M., Zupančič, J., Cigale, D., Bobovnik, N., Lampič, B., Vintar Mally, K., Uhan, S., & Kušar, S. (2020). Poročila. Dela, 52, 187-223. https://doi.org/10.4312/dela.52.187-223

Podobni članki

1-10 od 166

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.