Podjetniško svetovanje. Nova smer aplikativne socialne in ekonomske geografije - LEGOLAND (Nemčija)

Avtorji

  • Klaus Kellner Geographische Wissenschaften Am Hang 8, 89312 Günzburg, Augsburg

DOI:

https://doi.org/10.4312/dela.25.97-107

Ključne besede:

razvojni proces, poslanstvo, profiliranje, svetovalne metode

Povzetek

Odločitev skupine LEGO, da da bo svoj četrti zabaviščni parka LEGOLAND gradila v Bavarsko - Švabskem okrožju Günzburg, je regionalnim politikom postavila izzivalno nalogo. S pomočjo novega svetovalnega pristopa "občinsko profiliranje" je bil razvoj okrožja Günzburga jasno načrtovan in potem tudi dosledno uveljavljen. Moto projekta je "Günzburg - otroška in družinska regija".

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

1. 12. 2006

Številka

Rubrika

Razprave

Kako citirati

Kellner, K. (2006). Podjetniško svetovanje. Nova smer aplikativne socialne in ekonomske geografije - LEGOLAND (Nemčija). Dela, 25, 97-107. https://doi.org/10.4312/dela.25.97-107