Podjetniško svetovanje. Nova smer aplikativne socialne in ekonomske geografije - LEGOLAND (Nemčija)
DOI:
https://doi.org/10.4312/dela.25.97-107Ključne besede:
razvojni proces, poslanstvo, profiliranje, svetovalne metodePovzetek
Odločitev skupine LEGO, da da bo svoj četrti zabaviščni parka LEGOLAND gradila v Bavarsko - Švabskem okrožju Günzburg, je regionalnim politikom postavila izzivalno nalogo. S pomočjo novega svetovalnega pristopa "občinsko profiliranje" je bil razvoj okrožja Günzburga jasno načrtovan in potem tudi dosledno uveljavljen. Moto projekta je "Günzburg - otroška in družinska regija".Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2006
Številka
Rubrika
Razprave
Kako citirati
Kellner, K. (2006). Podjetniško svetovanje. Nova smer aplikativne socialne in ekonomske geografije - LEGOLAND (Nemčija). Dela, 25, 97-107. https://doi.org/10.4312/dela.25.97-107