Razvoj trgovine in nakupovalna središča v Ljubljani
DOI:
https://doi.org/10.4312/dela.26.5-26Ključne besede:
trgovina, nakupovalno središče, hipermarket, socialne funkcije, Ljubljana, SlovenijaPovzetek
V zadnjih 15 letih je Slovenija prešla skozi pomembne gospodarske in politične spremembe. Trgovina je ena izmed gospodarskih dejavnosti, ki so se v času gospodarske tranzicije doživele zelo izrazite spremembe. V prispevku so predstavljene osnovne značilnosti razvoja trgovine v Ljubljani s posebnim poudarkom na nastanku novih trgovskih centrov na obrobju mesta. Glavni cilj raziskave je bil analiza prostorske razporeditbe in funkcij trgovskih središč v Ljubljani. Za ugotavljanje socialnih funkcij trgovskih središč in odgovor na vprašanje ali je nakupovanje ostalo njihova osnovna funkcija, je bilo izvedeno anketiranje v 5 največjih trgovskih središčih.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2006
Številka
Rubrika
Razprave
Kako citirati
Rebernik, D., & Jakovčić, M. (2006). Razvoj trgovine in nakupovalna središča v Ljubljani. Dela, 26, 5-26. https://doi.org/10.4312/dela.26.5-26