Razvoj trgovine in nakupovalna središča v Ljubljani

Avtorji

  • Dejan Rebernik Oddelek za geografijo Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani Aškerčeva 2, SI-1000 Ljubljana
  • Martina Jakovčić Geografski odsjek Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilište u Zagrebu Marulićev trg 19, HR-10000 Zagreb

DOI:

https://doi.org/10.4312/dela.26.5-26

Ključne besede:

trgovina, nakupovalno središče, hipermarket, socialne funkcije, Ljubljana, Slovenija

Povzetek

V zadnjih 15 letih je Slovenija prešla skozi pomembne gospodarske in politične spremembe. Trgovina je ena izmed gospodarskih dejavnosti, ki so se v času gospodarske tranzicije doživele zelo izrazite spremembe. V prispevku so predstavljene osnovne značilnosti razvoja trgovine v Ljubljani s posebnim poudarkom na nastanku novih trgovskih centrov na obrobju mesta. Glavni cilj raziskave je bil analiza prostorske razporeditbe in funkcij trgovskih središč v Ljubljani. Za ugotavljanje socialnih funkcij trgovskih središč in odgovor na vprašanje ali je nakupovanje ostalo njihova osnovna funkcija, je bilo izvedeno anketiranje v 5 največjih trgovskih središčih.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

1. 12. 2006

Številka

Rubrika

Razprave

Kako citirati

Rebernik, D., & Jakovčić, M. (2006). Razvoj trgovine in nakupovalna središča v Ljubljani. Dela, 26, 5-26. https://doi.org/10.4312/dela.26.5-26