Vpliv geografskega kurikuluma na kompetence učitelja geografije
DOI:
https://doi.org/10.4312/dela.27.183-197Ključne besede:
geograf, geografija, kurikulum, učitelj, študent, študijPovzetek
Prispevek obravnava vpliv geografskega kurikuluma na kompetence učitelja geografije. V tem okviru namenja posebno pozornost tako pridobivanju kompetenc učitelja geografije kot samemu pomenu teh kompetenc za geografsko izobraževanje, pri čemer je jasno razviden kompleksen in simbiotičen odnos med kurikulumom in kompetencami. Kompetence bi morale zato izhajati iz teorij, ki se nanašajo na vrednote, znanje, kurikulum in celoten izobraževalni proces,ki podpira dobro pedagoško prakso.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2007
Številka
Rubrika
Razprave
Kako citirati
Resnik Planinc, T. (2007). Vpliv geografskega kurikuluma na kompetence učitelja geografije. Dela, 27, 183-197. https://doi.org/10.4312/dela.27.183-197