Vrednote prostora v procesu geografskega izobraževanja

Avtorji

  • Tatjana Resnik Planinc Oddelek za geografijo Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani Aškerčeva 2, SI-1000 Ljubljana

DOI:

https://doi.org/10.4312/dela.29.21-35

Ključne besede:

geografija, izobraževanje, prostor, vrednote, učne vsebine, trajnostni razvoj, kurikulum

Povzetek

V skladu z v širšem evropskem prostoru izkazano potrebo po iskanju novih poti za izobraževanje o vsebinah, ki se nanašajo na prostor, v katerem živimo, želi avtorica v prispevku predstaviti pomen vrednot prostora kot integralnega dela geografskega izobraževanja za razvoj in doseganje ciljev trajnostnega razvoja. Prispevek z različnih vidikov analizira možnosti, težnje in potencialne ovire za vključevanje različnih vsebin, ki se nanašajo na prostor in njegove vrednote v najširšem smislu, tako v geografski kot tudi v druge kurikulume.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2008

Številka

Rubrika

Razprave

Kako citirati

Resnik Planinc, T. (2008). Vrednote prostora v procesu geografskega izobraževanja. Dela, 29, 21-35. https://doi.org/10.4312/dela.29.21-35