Aktualizacija učnih vsebin z vidika vrednot prostora in participacije javnosti v procesu prostorskega planiranja
DOI:
https://doi.org/10.4312/dela.29.37-48Ključne besede:
trajnostni razvoj, vrednote prostora, kurikul, prostorsko planiranje, participacija javnostiPovzetek
Ker je izobraževanje ključni element za doseganje ciljev trajnostnega (prostorskega) razvoja in za aktivno participacijo v planerskem procesu, je potrebno te vsebine vključiti v formalni izobraževalni sistem. V članku so predstavljene z vrednotami prostora in prostorskim načrtovanjem povezane vsebine, s katerimi se je dopolnjevalo obstoječe učne načrte izbranih predmetov na primarni in sekundarni ravni izobraževanja ob njihovi zadnji reformi leta 2007.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2008
Številka
Rubrika
Razprave
Kako citirati
Kušar, S. (2008). Aktualizacija učnih vsebin z vidika vrednot prostora in participacije javnosti v procesu prostorskega planiranja. Dela, 29, 37-48. https://doi.org/10.4312/dela.29.37-48