Razvoj geografskih kurikulov in izobraževalni potencial geografije na začetku 21. stoletja
DOI:
https://doi.org/10.4312/dela.29.77-87Ključne besede:
geografija, razvoj kurikula, izobraževalni potencialPovzetek
V primerjalni analizi so razčlenjene nekatere značilnosti razvoja geografskih kurikulov izbranih držav v zadnjih dvajsetih letih tako, da je bila zasledovana njihova aplikativna naravnanost na vedno nove družbene in izobraževalne potrebe. Osnovno raziskovalno vprašanje je bilo usmerjeno v iskanje odgovora na katere vrste znanj in veščin naj bi (oz. je) vzpodbujalo geografsko izobraževanje v okviru geografskih izobraževalnih smernic in s kakšnimi učnimi pristopi bodo (so) le-te realizirali?Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2008
Številka
Rubrika
Razprave
Kako citirati
Kolenc Kolnik, K. (2008). Razvoj geografskih kurikulov in izobraževalni potencial geografije na začetku 21. stoletja. Dela, 29, 77-87. https://doi.org/10.4312/dela.29.77-87