Razvoj geografskih kurikulov in izobraževalni potencial geografije na začetku 21. stoletja

Avtorji

  • Karmen Kolenc Kolnik Oddelek za geografijo Filozofska fakulteta Univerze v Mariboru Koroška cesta 160, SI-2000 Maribor

DOI:

https://doi.org/10.4312/dela.29.77-87

Ključne besede:

geografija, razvoj kurikula, izobraževalni potencial

Povzetek

V primerjalni analizi so razčlenjene nekatere značilnosti razvoja geografskih kurikulov izbranih držav v zadnjih dvajsetih letih tako, da je bila zasledovana njihova aplikativna naravnanost na vedno nove družbene in izobraževalne potrebe. Osnovno raziskovalno vprašanje je bilo usmerjeno v iskanje odgovora na katere vrste znanj in veščin naj bi (oz. je) vzpodbujalo geografsko izobraževanje v okviru geografskih izobraževalnih smernic in s kakšnimi učnimi pristopi bodo (so) le-te realizirali?

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2008

Številka

Rubrika

Razprave

Kako citirati

Kolenc Kolnik, K. (2008). Razvoj geografskih kurikulov in izobraževalni potencial geografije na začetku 21. stoletja. Dela, 29, 77-87. https://doi.org/10.4312/dela.29.77-87